دانشگاه‌ بهترین مکان برای ارزیابی شعارهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری

۱۹خردادماه،

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: با توجه به جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و به چالش کشیدن سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری از سوی دانشجویان، می‌توان دانشگاه را بهترین مکان برای سنجش شعارهای انتخاباتی نامزدها به حساب آورد.

محسن راحمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معیار مردم برای شناخت از کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: با توجه به جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و به چالش کشیدن سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری از سوی دانشجویان، می‌توان دانشگاه را بهترین مکان برای سنجش شعارهای انتخاباتی نامزدها به حساب آورد.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم افزود: به سبب تدبیر اشتباه از سوی وزارت‌علوم مبنی بر برگزاری زود هنگام امتحانات این امر نیمه کاره رها شد، اما با این‌حال برای مشخص شدن میزان عملی بودن شعارهای انتخاباتی، جلساتی را در فضای دانشگا‌ه با حضور کارشناسان و کاندیداهای انتخاباتی به منظور نقد و بررسی اختصاص دادیم.

راحمی در پایان با تاکید بر اعلام مبنای برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اگر توسعه مبتنی بر غرب باشد مطمئنا این مبحث با الگوی پیشرفت اسلامی رایج در کشور هماهنگ نخواهد بود و مشکلاتی را در جامعه ایجاد می‌کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.