دانشگاه آزاد اسلامی تریبون هیچ کاندیدا یا جناحی نخواهد بود

۲۱فروردین۱۳،

دکتر خسرو دانشجو تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات بعنوان بزرگترین واحد این دانشگاه، تریبون هیچ یک از کاندیداهای انتخابات پیش رو نخواهد بود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران :دکتر دانشجو در جمع کارکنان واحد علوم و تحقیقات و در جریان بازدید نورزی با کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات به هیچ عنوان تریبون و یا ستاد انتخاباتی کاندیدا و یا جناح خاصی نخواهد بود.

دکتر دانشجو با بیان اینکه اجازه هیچگونه استفاده از امکانات دانشگاه به نفع جناح یا کاندیدای خاصی را نخواهیم داد، تلاش در جهت حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی را رویکرد اساسی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: همه نظام مدیریتی و بدنه دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات باتمام وجود سعی می کند حماسه اقتصادی و سیاسی در سال ۹۲ که رهنمود مقام معظم رهبری است را به بهترین نحو محقق کند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: واحد علوم و تحقیقات آماده هرگونه همکاری جهت پیگیری و تحقق رهنمود های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و ایفای نقش موثردر سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.

دکتر دانشجو در بخش دیگری از سخنان خود، کلید حل مشکلات و رمز عبور از تنگناها در واحد علوم و تحقیقات در سال قبل را توکل به حق تعالی، همدلی و تعامل میان کارکنان و مدیران و ارتباط تنگاتنگ مدیریت باکارکنان دانست و گفت: در ابتدای فعالیت تیم مدیریتی تازه در واحد علوم و تحقیقات بسیاری از اشخاص اظهار نگرانی می کردند ولی به یاری خداوند و همدلی مجموعه دانشگاه مشکلات همچون بدهی های چند صد میلیاردی بجا مانده مرتفع گردید و با اجرای سیاستهای تازه و وسیع حرکتهای تازه و نوینی در این واحد دانشگاهی آغاز شد.

وی واحد علوم و تحقیقات رادانشگاهی پیشرو و الگو در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواند و سال ۹۱ را بواسطه تلاشهای خالصانه و وافر همکاران سالی پربار معرفی کرد.

وی مدیریت دانشگاه را پیگیر جدی مطالبات به حق کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: رفع مشکل کارکنان شرکتی با هدف ایجاد امنیت شغلی از طریق عقد قرارداد این اشخاص خدوم با دانشگاه از برنامه های پیش روی واحد علوم و تحقیقات است.

وی ایجاد زمینه ارتقاء علمی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی را یک حرکت تازه در سطح این دانشگاه خواند و با بیان اینکه پیش از این کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی حق ادامه تحصیل را نداشتند، گفت: هم اکنون نه تنها کارمندان دانشگاه می توانند به ارتقاء علمی و تحصیلی و ارتقاء شغلی خود دست یابند بلکه دانشگاه تسهیلات بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل آنان فراهم نموده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.