دانشگاه آزاد بهترین تیم تدافعی و تهاجمی لیگ

۶ م دیماه ،

تیم دانشگاه آزاد برترین تیم تهاجمی و تدافعی دور برگشت سوپرلیگ بانوان معرفی شده و ” آجیلی به همراه والنتینا” برترین بازیکنان دور رفت و برگشت لیگ بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، با پایان فصل عادی سوپرلیگ بسکتبال بانوان برترین‌های دور رفت و برگشت لیگ مشخص شدند. براین اساس ساغر آجیلی بازیکن تیم استیل آذین تهران برترین بازیکن دور رفت مسابقات و والنتینا برترین امتیازآور دور برگشت بودند.

آجیلی برترین بازیکن، دانشگاه آزاد تهاجمی‌ترین تیم در پایان دور رفت لیگ ساغر آجیلی با ۱۵۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن لیگ و بهترین ۳ امتیازی زن با ۴۲ امتیاز در پرتاب‌های ۳ امتیازی بود.

فائزه شهریاری از نیکان ترابر با ۱۲۴ امتیاز و ادنا عیسائیان از دانشگاه آزاد با ۱۱۳ امتیاز در رده‌های بعدی برترین‌ امتیازآوران قرار دارند. آرمینه پطروسیان از تیم‌ ماکارونی جهان و مهسا بیگدل‌لو از کیا با ۳۹ امتیاز در رده‌ بعدی پرتاب‌های ۳ امتیازی لیگ می باشند.

کوثر سلیمانی، مریم فرهنگ و آرزو فتحی نیز با ۳۶ امتیاز در رده سوم ۳ امتیازی زن‌های لیگ قرار دارند.

فائزه شهریاری با ۱۰۲ امتیاز، زهرا لطیفی و هاسمیک با ۸۸ امتیاز و سعیده علی با ۸۴ امتیاز برترین‌های بخش ۲ امتیازی به شمار می‌روند.

ساغر آجیلی با ۳۲ پرتاب پنالتی موفق، برترین پنالتی زن لیگ نیز بود و مهتاب غلامی با ۲۵ و سایه صدیقی و فائزه شهریاری با ۲۲ در رده‌های بعدی برترین‌ پنالتی‌زنان لیگ قرار دارند.

گفتنی است در بخش آمارهای تیمی، تیم دانشگاه آزاد با کسب ۸۰ درصد متوسط امتیاز در هر بازی تهاجمی‌ترین تیم لیگ بوده و بهترین نسبت امتیاز کسب شده به از دست رفته با ۱٫۹۱ درصد را نیز در اختیار داشت.

تیم استیل‌آذین با ۹۹ امتیاز بیشترین میزان ۳ امتیازی و ماکارونی جهانی با ۴۰۴ امتیاز بیشترین ۲ امتیازی را داشتند. ماکارونی با ۶۸ امتیاز از پرتاب‌های پنالتی بهترین تیم پنالتی زن این دوره نیز به شمار می‌رفت.

*والنتینا ورونادا، برترین امتیاز‌آور دور برگشت

در پایان دور برگشت لیگ والنتینا با ۲۶/۵ درصد بیشترین متوسط امتیاز در هر بازی را داشت. ادنا عیسائیان با ۲۴٫۸ و پریسا کرمی با ۲۲ درصد نیز در رده‌های بعدی قرار داشتند.

هاسمیک با ۱۱۶ امتیاز بازیکن برتر بخش ۲ امتیازی بود و پریسا کرمی با ۱۰۸ امتیاز و فائزه شهریاری با ۱۰۴ امتیاز در رده‌های بعدی این بخش قرار دارند.

مهسا تقی‌زاده و ادنا عیسائیان با ۴۲ امتیاز مشترکا برترین ۳ امتیازی‌زن‌های لیگ بوده و والنتینا با ۳۹ امتیاز در رده بعدی این بخش قرار داشت.

همچنین در پایان دور برگشت تیم دانشگاه آزاد با ۹۹ درصد متوسط امتیاز در هر بازی تهاجمی‌ترین و با ۲۸۹ گل خورده تدافعی‌ترین تیم لیگ بودند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.