دانشگاه آزاد تریبون هیچ کاندیدا یا جناحی نیست

۲۱فروردین۱۳،

210-8.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به سیاست‌های انتخاباتی این واحد دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد و واحد علوم و تحقیقات به عنوان بزرگترین واحد این دانشگاه، تریبون هیچ یک از کاندیدهای انتخابات پیش رو نخواهد بود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر خسرو دانشجو در بازدید نوروزی با کارکنان این واحد دانشگاهی، اظهارکرد: دانشگاه آزاد و واحد علوم و تحقیقات به هیچ عنوان تریبون و یا ستاد انتخاباتی کاندیدا و یا جناح خاصی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اجازه هیچگونه استفاده از امکانات دانشگاه به نفع جناح یا کاندیدای خاصی را نخواهیم داد، اظهارکرد: تلاش در جهت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی رویکرد اساسی دانشگاه آزاد است و همه نظام مدیریتی و بدنه دانشگاه آزاد و واحد علوم و تحقیقات باتمام وجود سعی می‌کنند، حماسه اقتصادی و سیاسی در سال ۹۲ که رهنمود مقام معظم رهبری است را به بهترین نحو محقق کنند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: واحد علوم و تحقیقات آماده هرگونه همکاری جهت پیگیری و تحقق رهنمودهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و ایفای نقش موثر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی را دارد.

وی کلید حل مشکلات و رمز عبور از تنگناها در واحد علوم و تحقیقات در سال قبل را توکل به حق تعالی، همدلی و تعامل میان کارکنان و مدیران و ارتباط تنگاتنگ مدیریت باکارکنان دانست و گفت: در ابتدای فعالیت تیم مدیریتی تازه در واحد علوم و تحقیقات، بسیاری از اشخاص اظهار نگرانی می‌کردند ولی به یاری خداوند و همدلی مجموعه دانشگاه، مشکلاتی چون بدهی‌های چند صد میلیاردی بجا مانده رفع شد و با اجرای سیاست‌های تازه و وسیع حرکت‌های تازه و نوینی در این واحد دانشگاهی آغاز شد.

وی، واحد علوم و تحقیقات را دانشگاهی پیشرو و الگو در سطح واحدهای دانشگاه آزاد عنوان کرد و سال ۹۱ را به واسطه تلاش‌های خالصانه همکاران سالی پربار معرفی کرد.

دانشجو با تاکید بر اینکه مدیریت دانشگاه، پیگیر جدی مطالبات به حق کارکنان است، خاطرنشان کرد: رفع مشکل کارکنان شرکتی با هدف ایجاد امنیت شغلی از طریق عقد قرارداد این اشخاص با دانشگاه از برنامه‌های پیش روی واحد علوم و تحقیقات است.

وی ایجاد زمینه برای ارتقاء علمی کارمندان دانشگاه آزاد را یک حرکت تازه در سطح این دانشگاه عنوان کرد و افزود: پیش از این کارمندان دانشگاه آزاد حق ادامه تحصیل نداشتند، اما اکنون نه تنها کارمندان دانشگاه می‌توانند به ارتقاء علمی و تحصیلی و ارتقاء شغلی دست یابند، بلکه دانشگاه تسهیلات بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل آنان فراهم کرده است.

انحصار در بعضی گروه‌های علمی دانشگاه آزاد شکسته شد

دانشجو با بیان اینکه انحصار در بعضی گروه‌های علمی یکی از معضلات حوزه آموزش در دانشگاه آزاد بود، تصریح کرد: خوشبختانه این انحصار با صدور مجوز ورود فارغ‌التحصیلان نخبه و جوان با اعلام فراخوان جذب ۳۰۰ عضو هیأت علمی در واحد علوم و تحقیقات شکسته شد و این موضوع سبب ارتقاء سطح علمی گروه‌های آموزشی و شکستن انحصار گرایی‌های باقی مانده در رشته‌های مختلف تحصیلی خواهد بود.

پرداخت‌های غیرمتعارف به مدیران دانشگاه آزاد حذف شده است

رئیس واحد علوم و تحقیقات با اشاره به عدم افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت: صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری سرفصل فعالیت‌های هزینه کرد دانشگاه است و پرداخت‌های غیرمتعارف به مدیران مجموعه به طور کلی حذف شده است.

وی افزود: با وجود عدم افزایش شهریه که با هدف همگامی با اقشار مختلف جامعه انجام گرفته است، حقوق کارمندان و اعضای هیات علمی مطابق دستورالعمل‌های صادره افزایش می‌یابد.

دانشجو با بیان اینکه خدمت به مردم تنها در فضای دوستی‌ها و محبت‌ها شکل می‌گیرد، گفت: اولین الویت کار در واحد علوم و تحقیقات این است که اجازه ندهیم بداخلاقی‌ها بر ما حاکم شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.