دانشگاه آزاد تهران برابر استقلال زرین قشم پیروز شد

۱۱م دیماه ،

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی دانشگاه آزاد تهران برابر استقلال زرین قشم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تقابل دانشگاه آزاد و استقلال که به منزله‌ی تقابل مهران شاهین طبع و محمد کسایی پور دو همکار سال‌های قبل نیز بود، بسیار پایاپای آغاز شد. دو تیم در دفاع خوب بودند و برابر هم کار می کردند. کوارتر اول با نتیجه برابر «۱۶ بر ۱۶» به پایان رسید.

درحالی که استقلال از دو بازیکن خود یعنی “آتواشویلی” گرجستان و “دنی” نیز استفاده می کرد این دانشگاه آزاد بود که در کوارتر دوم بهتر بازی می کرد. شاگردان شاهین طبع در این مسابقه کم امتیاز از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و کوارتر دوم را ۲۶ بر ۱۷ به سود خود به پایان رساندند.

نیمه دوم مسابقه نیز با برتری دانشگاه آزاد آغاز شد. دفاع خوب این تیم در نیمه دوم و مصدومان استقلال کار تیم مهمان را دشوار کرده بود تا جایی که شاگردان کسایی پور در کوارتر سوم تنها ۱۱ امتیاز بدست آوردند و ۱۸ بر ۱۱ مغلوب شد.

دانشگاه آزاد از ابتدای کوارتر چهارم فاصله‌اش را به ۲۰ رساند و ۶۲ بر ۴۲ از حریفش پیش افتاد. در ادامه نیز میزبان در ریباند (شکار توپ) بهتر عمل می کرد و توانست فاصله امتیازی‌اش را حفظ کند. در طرف مقابل نیز استقلال در امتیازآوری مشکل داشت و نمی‌توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند.

دانشگاه آزاد در دقایق پایانی آرامش لازم برای پیروزی را داشت و امیرحسین شاهین طبع پسر سرمربی دانشگاه آزاد نیز برای اولین باردر فصل فرصت بازی پیدا کرد و به میدان رفت. دانشگاه آزاد در نهایت ۸۵ بر ۶۳ برنده شد.

مهرام نیز در هفته یازدهم میزبان شهرداری گرگان بود و در مسابقه ای یک طرفه از بازیکنان جوانش استفاده کرد و با نتیجه قاطع ۹۸ بر ۶۸ به پیروزی رسید و در رده سوم باقی ماند.

فولادماهان اصفهان در خانه ۸۲ بر ۸۰ پتروشیمی را شکست داد، همیاری زنجان در ماهشهر ۶۱ بر ۶۰ برابر صنایع تن به شکست داد و نفت تهران در خانه توانست ۱۰۰ بر ۸۸ بندرکنگ را مغلوب کند.

نتایج کامل هفته یازدهم به شرح زیر است:

فولادماهان ۸۲ – پتروشیمی ۸۰

مهرام ۹۸ – شهرداری گرگان ۶۸

نفت تهران ۱۰۰ – بندرکنگ ۸۸

صنایع ماهشهر ۶۱ – همیاری زنجان ۶۰

دانشگاه آزاد ۸۵ – استقلال زرین قشم ۶۳

***

جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال در پایان هفته یازدهم:

۱٫پتروشیمی

۲٫ماهان

۳٫مهرام

۴٫همیاری

۵٫دانشگاه آزاد

۶٫استقلال زرین قشم

۷٫صنایع ماهشهر

۸٫بندرکنگ

۹٫شهرداری گرگان

۱۰٫نفت تهران

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.