دانشگاه آزاد رودهن مهد کودکی می‏شود


دانشگاه آزاد رودهن مهد کودکی می‏شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از ایجاد مهد کودک برای رفاه حال اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.
فارس: علی‏رضا ایرانبخش عصر امروز در جریان بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که با حضور هیئت رئیسه، مدیران، تعدادی از میهمانان و کارشناسان انجام شد، اظهار داشت: این مهم در راستای رفاه حال فعالان حاضر در این مجموعه دانشگاهی اجرایی می‏شود.

وی ادامه داد: باید شرایطی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان فراهم شود تا آنها با خیالی آسوده به کسب عمل و دانش مبادرت ورزند.

ایرانبخش اضافه کرد: علاوه بر ایجاد مهد کودک، امور دیگری نیز باید در سطح دانشگاه آزاد رودهن صورت اجرایی به خود بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: از جمله این اقدامات می‏توان به تعمیر جاده‏ها، ترمیم جداول حاشیه مجتمع، رفع فضاهایی که نمای مجتمع دانشگاهی را با مشکل روبه‏رو کرده و اصلاح پارکینگ اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در حال حاضر ورودی دانشگاه در شان مجتمع دانشگاهی نیست و آموزش‏های لازم به نیروهای نگهبانی، انتظامات و رانندگان در کنار پوشش مناسب و نصب کارت شناسایی الزامی است.

ایرانبخش اضافه کرد: تجهیز ساختمان هوشمند با همه امکانات برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین تصویب رشته‏های فنی و مهندسی بر اساس نیاز جامعه به‏ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پیگیری می‏شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: ارتباط دانشگاه با صنایع و دانشگاه‏های معتبر ایرانی و خارجی براساس ضوابط موجود، ساخت بازارچه خدمات دانشجویی، احداث استخر شنا، ایجاد زمین چمن و تجهیز اتاق اساتید و فارغ‏التحصیلان نیز از سوی مجموعه دانشگاه آزاد رودهن پیگیری می‏شود.

وی خواستار آمادگی دست‏اندرکاران امور ثبت‏نامی برای ارائه شایسته‏ترین خدمات به دانشجویان جدید و ثبت‏نام دانشجویان ترم‏های گذشته شد.

ایرانبخش تصریح کرد: از دانشجویان نیز درخواست می‏شود که به‏موقع نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کنند، چراکه همه امور دانشگاه در زمینه‏های مختلف از طریق دریافت شهریه دانشجویی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: دانشگاه برای دانشجویان در حال تحصیل بر اساس ضوابط موجود زمینه دریافت تسهیلات بانکی کوتاه‏مدت و بلندمدت را فراهم می‏سازد.

دانشگاه آزاد رودهن

 

مهد کودکی


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.