دانشگاه فنی حرفه ای در زمینه پدافند غیرعامل باید دست به کار شود

۰۸ام بهمن ،

همه حوزه ها موظف می باشند در زمینه پدافند غیرعامل دست به کار شوند، چنانچه دانشگاه فنی حرفه ای نیز از این امر مستثنی نیست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ رضایی، رئیس دانشگاه فنی حرفه ای صبح امروز در گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های فنی حرفه ای سراسر کشور طی سخنرانی گفت: دانشگاه فنی حرفه ای در شرایط کنونی باید قرارگاه جنگ نرم برای مصاف با دشمن باشد.

وی افزود: بحث پدافند غیرعامل که همه حوزه ها موظف به کار در این زمینه می باشند دانشگاه فنی حرفه ای نیز از این امر مستثنی نبوده چرا که دیگر در آینده نگاه به دانشگاه فنی حرفه ای نباشد بلکه نگاه به آموزش عالی فنی حرفه ای باشد، بنابراین باید به این دانشگاه و فعالیت های فرهنگی آن توجه شود.

رضایی تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که چرخه فکری آموزش کشور را به نفع آموزش عالی تحت تاثیر قرار دهیم و اگر قرار است این چرخه فکری انجام شود نیازمند به بازمهندسی فرهنگی هستیم.

رضایی در ادامه به مشکلات این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دارایی های فراوانی در دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد و تنها مشکل ما شناخته نشدن و نداشتن یک خودشناسی داخلی است که باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی حرفه ای باید دانشگاهی از نسل سوم باشد یعنی تنها به امور پژوهش و آموزش توجه نکند بلکه باید با فعالیت های دانشگاه و دانشجویان از نزدیک آشنا شود.
چنانچه هم  اکنون تعامل ما با دانشجویان اندک است و باید به آن توجه شود./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.