دانشگاه هیچ حمایت مالی نکرده است

۳۱فروردین۱۳،

سرپرست تیم هوا و فضای دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات؛

سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران علوم تحقیقات گفت: برگزاری مسابقات دانشجویی و دانش آموزی فرصت بسیار مناسبی برای کسب تجربه دانشجویان است.

ساجده خسروانی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات دانشجویی هوا و فضا افزود: برگزاری مسابقات دانش آموزی و دانشجویی سبب ایجاد انگیزه و کسب تجربه برای دانشجویان می گردد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات برای ساخت گلایدر حمایت مالی انجام نداده است و صرفا کارگاه در اختیار گروه های شرکت کننده قرار داده است.
 
سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات در ادامه رشته مهندسی هوا و فضا را یک رشته بسیار جذاب دانست و گفت: به خاطر علاقه ای که داشتم در رشته مهندسی هوا و فضا تحصیل می کنم شاید بازار کار محدودی داشته باشد؛ اما اگر آموزش های متخصصی به دانشجویان ارائه شود، قطعا دانشجویان با تلاش و کوشش می توانند صنعت هوا و فضا را در کشور توسعه دهند.
 
خسروانی در پایان اظهار داشت: اگر برای شرکت در مسابقات هوا و فضا محدودیت برای دانشگاه ها قائل شوند، فکر می کنم تیم های شرکت کننده از کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.