دانلود رایگان پایان نامه و مقاله در هفته پژوهش

۲۰م آذر ،

در نمایشگاه هفته پژوهش که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد اساتید و دانشجویان به صورت رایگان پایان نامه و مقاله را دانلود می کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛‌ اسماعیل قادری فر،دبیر ستاد هفته پژوهش در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد طی سخنرانی گفت: در هفته پژوهش امسال علاوه بر دستاوردهایی که در ظرف یک سال اخیر در حوزه پژوهش و فناوری صورت گرفته ارائه می گردد روند پیشرفت پروژه های کلان ملی نیز ارائه می گردد .

وی افزود: ۳۵۰ محصول در فن بازار هفته پژوهش ارائه می گردد که ۱۲۰ محصولی که به مرحله تجاری رسیده است نیز در مراسم جشنواره چهاردهمین دستاورد برتر با حضور مسئولین رونمایی می گردد.

قادری فرد به سومین کنفرانس و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری اشاره کرد و گفت: سومین کنفرانس ملی همزمان با ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری امسال ادغام شده که با حضور ۱۷۰۰ اندیشمند داخلی و ۲۰ اندیشمند خارجی امسال در هفته پژوهش برگزار می گردد.

قادری فر در ادامه گفت: رونمایی از ۱۴۰ طرح برتر پژوهش و فناوری، چهل و سومین گردهمایی معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله برنامه های شنبه یعنی روز ۲۵ آذر ماه است.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیسیون های تخصصی عتف با محوریت بررسی پروژه های کلان ملی و برگزاری نشست سراسری مسئولین پدافند غیر عامل دانشگاه ها و موسسات پژوهش سراسر کشور در روز یکشنبه یعنی ۲۶ آذر ماه برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: با توجه به توهین هایی که به حضرت محمد(ص) شد، امسال هفته پژوهش جشنواره ای با عنوان جشنواره حضرت محمد(ص) و نشست برگزیدگان ادوار جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی در روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه برگزار می گردد.

قادری فر اظهار داشت: نشست تخصصی انجمن مدیریت فناوری ایران و جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه و جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف و اختتامیه نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در روز پنج شنبه مدیران پژوهش و فناوری کشور دیداری با مراجع عظام تقلید دارند که یکی از فعالیت های تازه هفته پژوهش دانلود و دریافت مقالات و پایان نامه ها به صورت کاملاً رایگان در محل دانشگاه یعنی دانشگاه شهید بهشتی است که البته در کنار تمامی این برنامه ها برنامه درهای باز با دانشگاههای تهران و دانشگاه های مادر را نیز داریم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. تشکر میکنم:

    مسعود

  2. تاج محمد زندی:

    با سلام

  3. زهرا:

    با سلام و تشکر از سایت شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.