دانلود کنید: OM Spy، با اینترنت اداره ببینید کودکانتان چه سایتهایی را تماشا می کنند

والدین با این برنامه بعد از نصب قادر خواهند بود تا فعالیتهای فرزندان را مانیتور کنند. همچنین می توانید تمام فعالیتهای ضبط شده فرزندان را بعدا از روی کامپیوتر ببینید.

در حالت پیشرفته تر می توانید از راه دور و از روی اینترنت طوری برنامه را تعریف کنید که همزمان از اداره فرزند خود را در خانه مانیتور کنید.(هر ۳۰ ثانیه)

اینکه چه سایتهایی را دیده و چه کارهایی روی اینترنت کرده است را با این برنامه می توانید داشته باشید. منتها باید یک پسورد روی نرم افزار بعد از نصب، تعریف کنید تا فرزندتان به برنامه نتواند دسترسی پیدا کند.

دو حالت عادی و پیشرفته برای تعریف سطح دسترسی ها وجود دارد. در برخی موارد از این برنامه برای فعالیت کارمندانی که اطلاعات بیزینس شما را به رقبا لو می دهند نیز مناسب است.

روی همه نسخه های ویندوز کار می کند و نسخه ۳۰ روزه آنرا می توانید دانلود کنید. به گفته کارشناسان یکی از مشکلات نرم افزار عدم ارسال گزارشات با ایمیل است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. hasan:

    با سلام خیلی کوتاه توضیح دادید در مقابل نرم افزار موبایل یاب خیلی بهتر و جامع تر توضیح داده لطفا بهتر این نرم افزار را معرفی کنید و همچنین قابلیتهای آن را بیشتر تشریح فرماایید ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.