دانیل داوری هفته‌ آینده عازم ایران می شود

۲۴م اسفند ،

 باشگاه آینتراخت برانشوایگ روز پنج شنبه در اطلاعیه ای،اعلام کرد که دروازه بان ایرانی تبار این تیم هفته آینده به ایران سفر می کند و تیم ملی فوتبال کشورش را در دیدار با کویت در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا همراهی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام باشگاه برانشوایگ، دعوت نامه فدراسیون فوتبال ایران از داوری برای همراهی تیم ملی کشورش به این باشگاه رسیده و وی ۲۶ مارس ( ۶ فروردین ماه) تیم ملی ایران را در مقابل کویت همراهی خواهد کرد.

دروازه بان ۲۵ ساله ایرانی الاصل تیم فوتبال برانشوایگ در لیگ دسته دوم فوتبال آلمان،بهمن ماه برای حضور در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال لبنان به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به خاطر برخی مشکلات از همراهی با این تیم عذرخواهی کرد.

داوری با تاکید بر اینکه حضور در فوتبال ملی ایران همیشه آرزویش بوده است،گفت که به سبب محدودیت زمانی قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل لبنان نخواهد بود و این برایش بسیار تلخ است.

دروازه بان ایرانی الاصل فوتبال آلمان،ابراز امیدواری کرد که در بازی بعدی ایران که ششم فروردین در کویت مقابل تیم ملی این کشور برگزار می شود با پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به آرزوی خود برسد.

این دروازه بان جوان که تیم باشگاهی اش پیشتاز رقابت های بوندس لیگای ۲ آلمان است،تاکید کرد که از دعوت به تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوشحال است.

وی با تاکید بر اینکه خیلی دوست داشتم دعوت به تیم ملی ایران برای بازی با لبنان را برغم این محدودیت ها بپذیرم،گفت: خیلی درمورد حل این مشکل زمانی از جمله مسافت پرواز بین ایران و آلمان و زمان مورد نیاز برای استراحت بین دو بازی فکر کردم اما متاسفانه به این نتیجه رسیدم که این کار به احتمال قوی عملی و منطقی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.