دانیل کیویات به تورو روسو پیوست

۱۲ تیرماه ۱۳،

دانیل کیویات به تورو روسو پیوست

Bookmark and Share

تیم فرمول یک تورو روسو اعلام کرد دانیل کیویات روسی به جای دانیل ریکاردو در فصل آینده در این تیم رانندگی خواهد کرد. ریکاردو پس از بازنشسته شدن مارک وبر به تیم ردبول پیوسته است. 

کیویات ۱۹ سال دارد و دست پروده بخش «رانندگان جوان» ردبول است. او در این فصل در مسابقات جی‌پی۳ مسابقه می‌دهد و در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی رانندگان است. کیویات همزمان در مسابقات فرمول ۳ اروپایی هم رقابت می‌کند. 

فرانتز توست، مدیر تیم تورو روسو بعد از اعلام خبر پیوستن کیویات به این تیم گفت «از ادامه سیاست استخدام راننده از بخش رانندگان جوان ردبول خوشحالم. دانیل راننده بسیار با استعدادی است و این از نتایجی که در بخش‌های پایین‌تر به دست آورده کاملا مشهود است.»

«او با عملکرد فوق‌العاده خود و اطلاعات فنی خوبش در آزمون رانندگان جوان در پیست سیلورستون ما را شگفت زده کرد. این نشان می‌دهد که او زیربنای کافی برای رشد دارد.» 

کیویات در واکنش به خبر پیوستنش به تورو روسو گفت «این رویایی است که برای من به حقیقت پیوسته است. من در ایتالیا زندگی می‌کنم و به این زبان صحبت می‌کنم و مطمئنم این به من کمک خواهد کرد تا به سرعت با تیم اخت شوم»

پیشتر شایعه شده بود که آنتونیو فلیکس کوستا راننده پرتغالی صندلی خالی ریکاردو را در تورو روسو خواهد گرفت. 

برچسب ها : فرمول یک ۲۰۲۴ | تورو روسو | دانیل کیویات | دانیل ریکاردو | تاریخ : ۲۰۲۴/۱۰/۲۲
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.