داوران بخش پوستر جشنواره«پرچم» انتخاب شدند

ابراهیم حقیقی، کیانوش غریب پور و آریا کسایی به عنوان هیات داوران بخش پوستر نخستین جشنواره ی «پرچم» معرفی و انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ی «پرچم»، کورش پارسانژاد، دبیر بخش پوستر، هیات داوران این بخش را طی احکامی انتخاب و معرفی کرد.

بنابر این گزارش، «ابراهیم حقیقی»، رییس و هیات مدیره انجمن طراحان پوستر تئاتر ایران، عضو انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک، عضو انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن فیلمسازان مستند ایران، «کیانوش غریب پور»، طراح گرافیک، تصویرگر و مدیر هنری، تصویرگر مطبوعات و ادبیات کودک در جشنواره های داخلی و بین الملل، دبیر دایمی جشنواره تصویرگری شاهکارهای ادبی ایران، مدیر هنری نشرافق و کانون فرهنگی‌هنری نی‌داوود و از اعضای هیأت مدیره انجمن طراحان پوستر تئاتر ایران و آریا کسایی، طراح گرافیک و دبیر نخستین دوره جشنواره ی هنر و امنیت به عنوان داوران بخش پوستر نخستین جشنواره ی «پرچم» معرفی شدند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.parcham.farhangsara.ir مراجعه و آثار خود را تا ۳۰آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. برگزیدگان این جشنواره به ترتیب اولویت تندیس ویژه جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی کسب می کنند.

نخستین جشنواره ی «پرچم» به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زمستان سال جاری در تهران برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.