داوران جشنواره ملی عکس” تیبا در زندگی شهری” معرفی شدند

۲۷فروردین۱۳،

داوران جشنواره ملی عکس” تیبا در زندگی شهری” معرفی شدند

افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی به عنوان داوران جشنواره ملی عکس”تیبا در زندگی شهری” معرفی شدند.

به گزارش پایگاهاطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از سایپانیوز، بنابر گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس “تیبا در زندگی شهری”، هیأت دوران اشاره شده، آثار رسیده به این جشنواره را در خرداد ماه سالجاری بررسی خواهند کرد و پس از آن در مراسمی به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی به همراه جوایز نفیس دیگر اهداء خواهد شد.
همچنین ۵۰ اثر راه یافته به نمایشگاه، گواهینامه شرکت در نمایشگاه عکس تیبا در زندگی شهری را دریافت خواهند کرد و به ۲۰ نفر نیز جوایزی از طرف گروه خودروسازی سایپا اهداء می گردد.
بررسی نحوه بکارگیری و استفاده از این محصول ملی در زندگی مردم از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره و براساس فراخوان تنظیم شده، هر عکاس می‌تواند ۱۰ قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi 72 و  فرمت jpg و حجم MB5/2  برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیک tibaphoto92@gmail.com ارسال نماید. به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
هنرمندان عکاس می توانند حضور تیبا در نوروز، تیبا در سفر، تیبا و طبیعت، تیبا و قومیتها، تیبا و ورزش و … را به تصویر بکشند.
در این فراخوان آمده است: عکس‌ها می بایست مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.
علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۵ اردیبهشت ۹۲ به دبیرخانه جشنواره عکس “تیبا در زندگی شهری” ارسال نمایند.
هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جشنواره، جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.farhangfilm.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۸۶۶۵۵۲۵-۸۸۶۶۵۵۲۶ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است که در کارنامه خود برگزاری جشنوارهها و نمایشگاههای عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه ۱ و ۲، عکس های استانبول و … را دارد.

سه شنبه ۲۷ فروردین   ۱۶:۴۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.