داورزنی: یک هدف داریم آن هم صعود به المپیک است



ٺاریخ انتشار: ۱ February 2016 | 4:15 pm

داورزنی: یک هدف داریم آن هم صعود به المپیک است

محمدرضا داورزنی گفت: در مجموع ۱۰ هدف داشتیم کہ ۹ هدف آن تحقق پیدا کرد و یک هدف داریم آن هم صعود بہ المپیک است و تمرکزمان روی این موضوع است.

بہ گزارش ممٺاز نیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم یادبود ۲۰۰ شهید والیبالیست درباره آینده والیبال ایران و تیم ملی گفت: حضور ایران در جمع برترین تیم های جهان کار سختی است ولی سخت تر از آن حفظ این شرایط و ارتقا آن است. از رتبہ ۲۷ جهان بہ رتبہ هشتم آمدن کار سختی است ولی در این مقطع از هشتم بہ هفتم آمدن سخت تر خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: برنامه ما این است کہ در جمع بہترین های جهان حضور داشته باشیم و در المپیک خوش بدرخشیم. ما روزی کہ در سال ۸۵ بہ والیبال آمدیم چهار پنج هدف را تعیین کردیم و بہ همه آن ها بہ جز صعود بہ المپیک رسیدیم. بعد از آن چهار پنج هدف دیگر تعیین کردیم و در مجموع ۱۰ هدف داشتیم کہ ۹ هدف آن تحقق پیدا کرد و یک هدف داریم آن هم صعود بہ المپیک است و تمرکزمان روی این موضوع است. ظرفیت و پٺانسیل بچه های ایران مستحق حضور در جمع برترین های والیبال و المپیک است و مردم ایران در المپیک خواهند دید کہ بچه ها چگونه توانمندی ایران را نشان می دهند.

داورزنی در پاسخ بہ این پرسش کہ در مجمع فدراسیون والیبال، شما تنها یک رای مخالف داشتید و بہ نظر شما این رای از سوی چه کسی بود گفت: فرقی نمی‌کند. مهم این است کہ جمیع اعضای مجمع والیبال و خانواده این ورزش بہ این نتیجه رسیدند کہ والیبال بہ ثبات نیاز دارد و این خوب است. ما در حساس‌ترین مقطع و نزدیک‌ترین زمان بہ المپیک هستیم و شاید لازم است کہ هرچه بیشتر برای موفقیت در المپیک و کسب سهمیه تلاش کنیم. اعضای مجمع هم با درک این موضوع تصمیم بہ ثبات گرفتند. قبلا ورزش ما از عدم ثبات مدیران ضربہ‌های بسیار زیادی خورده کہ خوشبخٺانه در این دوره شاهد ثبات مدیریت در بخش‌های گوناگون و ان‌شاءالله موفقیت‌های بیشتر خواهیم بود

تهیه و تدوین: گروه ورزشی ممٺاز نیوز
اختصاصی ممٺاز نیوز/ نیما ایوبی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.