داورها iبه نفع تیم میزبان سوت می‌زنند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عادل حردانی در گفت‌وگو با فارس در همدان با اشاره iبه دلایل شکست استقلال اهواز در بازی مقابل الوند اظهار داشت: دنبال توجیه نیستم و بازی ضعیف و بدی را iبه نمایش گذاشتیم اما چند تا از بازیکنان ما هم iبه سبب سه اخطاره بودن در این بازی حضور نداشتند، همچنین سرمای هوای همدان در عملکرد بازیکنان ما بی‌تأثیر نبود و بازیکنان iبه این آب و هوا عادت ندارند و چند بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند.

وی همچنین با اشاره iبه بازی بد استقلال در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه گفت: در آغاز مسابقه خیلی بد بازی کردیم و در ۳۰ دقیقه ابتدایی اصلاً حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی استقلال اهواز افزود: هم در دریافت‌ها و هم در انتقال توپ در زمین مسابقه مشکل داشتیم و همین امر سبب شد گل اول را دریافت کنیم و همین گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید و تلاش ما این بود که جبران کنیم و بچه‌ها خوب بازی کردند ولی متأسفانه یک اشتباه دیگر بین دو دفاع وسط سبب شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: در این بازی دو گل خوردن یا ۱۰ گل خوردن اصلاً فرقی ندارد و در نیمه دوم برای جبران قدم iبه میدان مسابقه گذاشتیم و هجومی‌تر بازی کردیم و با کم کردن از دفاع از بازیکن مهاجم استفاده کردیم، اما آنچه انتظار داشتیم نشد و بازیکنان گفته‌های ما را نتوانستند اجرا کنند که همین امر سبب باخت شد.

حردانی درباره تیم الوند همدان هم ابراز داشت: iبه تیم الوند هم باید تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت در بازی‌ها را دارم، ولی متأسفم که یکی دو بازیکن بد اخلاق دارند و این را هم iبه مربی این تیم گوشزد کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: من مربی باید iبه بازیکنم یاد بدهم که اخلاق داشته باشد، سلامتی در ورزش است و نباید iبه خاطر یک توپ گرفتن اخلاق را زیر پا بگذاریم.

سرمربی استقلال اهواز گفت: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نواقص تیم خود را برطرف کرده و نتایج iبهتری را کسب کنیم و یک فوتبال خوزستانی را در بیرون و داخل iبه اجرا بگذاریم.

وی درباره داوری این دیدار گفت: ما iبه هر شهری که می‌رویم داوران بر مبنای جو حاکم بر زمین iبه نفع تیم‌های میزبان سوت می‌زنند که این یکی از اشکالات داوری ما است و سبب می‌شود روند فوتبال همین طور شود که برویم iبه ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال در آسیا ببازیم و این ضربه‌ای iبه فوتبال ملی است.

حردانی در پاسخ iبه اینکه آیا این بازی شایسته فوتبال خوزستان iبه عنوان مهد فوتبال نیست، گفت: خوب وقتی شما براساس شرایط مالی باشگاه سرمایه‌گذاری‌ می‌کنید همین می‌شود، چند تا از بازیکنان الوند در حد بازیکنان ما پول گرفته‌اند؟ من فکر نمی‌کنم تدارکاتچی شما هم کمتر از بازیکن جوانی که با پنج میلیون تومان بازی می‌کند، پول گرفته باشد.

وی یادآور شد: ما طبق چیزی که سرمایه‌گذاری کردیم فقط بتوانیم تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم تا بازی‌های شایسته‌ای هم انجام دهیم، تیم الوند چند بازیکن متولد ۷۳ دارد شما بیایید و iبه من نشان دهید در تیم ما چند بازیکن متولد ۷۳ داریم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان در پاسخ iبه اینکه استقلال اهواز وقتی در لیگ برتر بازی می‌کرده و این نتایج شایسته این تیم نیست، خاطرنشان کرد: الان شرایط فرق می‌کند استقلال اهواز وقتی افتخاراتی داشته و در لیگ برتر بازی می‌کرده، اما در حال حاضر همه بازیکنان ما بومی می باشند و iبه این افتخار می‌کنیم و اضافه بر بومی بودن جوان می باشند و آینده روشن هم دارند و امیدوارم این‌ها برای فوتبال ایران مفید باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.