داوطلبان امکان جابجایی مدارس را در طول سال ندارند

۱۴م دیماه ،

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان باید در هر دو انتخاب مدارس سمپاد و نمونه دولتی خود دقت لازم را داشته باشند چراکه در طول سال حق اجازه جابجایی مدارس را ندارند.

عبدالامیر عرف در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه منابع آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی صرفاً از کتاب های پایه ای طراحی می گردد که داوطلب مشغول تحصیل در آن است ، داوطلبان باید برای ورود به اول راهنمایی کتب پایه ششم و برای ورود به اول متوسطه کتب پایه سوم را بخوانند و از برگزاری و حضور در کلاس های خارج از آموزشگاه ها اجتناب کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها در انتخاب محل تحصیل سال آینده دقت داشته باشند و در فرم ثبت نام حق دارند ۲ محل تحصیل را انتخاب کنند ادامه داد: هر دانش آموز در فرم ثبت نام حق دارد ۲ محل تحصیل را انتخاب کند و با دقت و آینده اندیشی در وضعیت خود دقت داشته باشد و در فرم ثبت نام حق دارد ۲ محل تحصیل را انتخاب کند و والدین با آینده اندیشی وضعیت نوجوان خود اقدام به انتخاب این دو گزینه داشته باشند چراکه امکان جابجایی مدارس وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید هر دو انتخاب را تکمیل کنند و در صورت مدرسه تیز هوشان را انتخاب کنند در صورت عدم انتخاب نمونه دولتی حق ورود به این مدارس را ندارند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.