داوود اوغلو: ترکیه برنامه‌هایی برای متوقف کردن حملات iبه نوار غزه در دست دارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در پی تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد، آنکارا iبه منظور متوقف ساختن حملات اسرائیل iبه نوار غزه بزودی اقداماتی انجام می‌دهد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه امروز (پنج شنبه) گفت: حملات نیروهای اسرائیلی iبه نوار غزه، امنیت مردم این منطقه را هدف قرار داده است و آنکارا برای توقف کردن این حملات هر آنچه که لازم باشد را انجام می‌دهد.

وی افزود: اسرائیل دشمنی خود با نوار غزه را iبه نهایت رسانده و مناطق بسیاری را در غزه هدف گرفته که تاکنون iبه کشته شدن ۱۱ فلسطینی از جمله سه تن از اعضای نظامی جنبش حماس منجر شده است.

عملیات “ستون ابر” که رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در غزه اجرا می‌کند، بزرگترین عملیات نظامی این رژیم در ۴ سال قبل علیه فلسطینیان محسوب می‌شود و در آن تانک‌ها، کشتی‌ها و هواپیماهای اسرائیل مشارکت دارند.

از سوی دیگر ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره iبه حملات موشکی حماس iبه سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد که اسرائیل با حملات بی‌سابقه‌ای مواجه است و مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون توانسته چند موشک فجر را که از غزه شلیک شده بود منهدم کند.

وی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی کوتاه نخواهد آمد و هر اقدامی را که لازم بداند انجام می‌دهد.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کردند که چند موشک از نوع”فجر ۵″ iبه سوی تلاویو شلیک کرده‌اند که این اقدام از سوی گروه‌های فلسطینی، تاکنون بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.