داوود میرباقری درگذشت محمود فلاح را تسلیت گفت

داوود میرباقری که در سریال «مختار نامه» در مقام کارگردان به مدت ۱۰ سال با محمود فلاح همکاری کرده بود، در یادداشتی درگذشت این تهیه‌کننده باسابقه را تسلیت گفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، میرباقری که این روزها مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور است، در یادداشتی برای محمود فلاح نوشت:

«انالله و انا الیه راجعون

دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته‌مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت‌فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.»

همچنین حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» به نمایندگی از عوامل این پروژه که تعداد زیادی از آن‌ها با محمود فلاح همکاری کرده بودند،  فقدان وی را تسلیت گفت.

طاهری نوشت:

«محمود فلاح در سازمان صداوسیما، مردی وارسته، صبور، با ادب و با عزت نفس والا بود. هرگز ناله‌ای نداشت و در هر شرایطی دستگیر همکاران بود. هرگز برای تلاش فراوانی که برای همراهی انقلاب داشت، منت نگذاشت. در طول دفاع مقدس، تمام قد و دلسوزانه پشتیبان نیازهای فیلمسازی جنگ بود. در آخرین دیدار که حدود یک ماه پیش خدمت ایشان رسیدیم. غبطه خوردیم از اینکه علیرغم سختی بیماری، جز آرامش و لبخند و مرور مفرح خاطرات و شکرگزاری، جلوه دیگری از او ندیدیم. روحش شاد.»

پیکر محمود فلاح فردا ، شنبه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.