دایی خطاب به عظیمی: با یک گل بهار نمی‌آید

۲۹م اسفند ،

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، علی دایی در مراسمی که برای تقدیر از علی عظیمی و محمدعلی بابارضی در باشگاه راه‌آهن برگزار شده بود، گفت:”علی عظیمی بر اساس توانایی‌های خودش برای تیم من بازی کرده است. من با بازی دادن او کار خاصی نکرده‌ام بلکه مربیان قدیمی‌اش زحمت کشیده‌اند و او را به اینجا رساند‌ه‌اند. او حدود یک سال و نیم است که با تیم بزرگسالان باشگاه تمرین می‌کند و باید تلاش زیادی برای پیشرفت بکند. او در اولین بازی‌اش گل مهمی زد اما باید بداند که با یک گل بهار نمی‌آید و باید کاری کند که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. او در بازی با ملوان هم جزو بهترین‌های ما بود و اگر همین طور ادامه دهد در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

دایی دربارهٔ توجه باشگاه به تیم‌های پایه و آینده این تیم‌ها گفت:”از باشگاه به خاطر توجهی که به تیم‌های پایه دارد تشکر می‌کنم. الان فرصت خوبی است که تیم‌های پایه روی اصول کار کنند و تا چهار پنج سال دیگر بتوانند تیم بزرگسالان را کامل تغذیه کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه قبلاً چنین شرایطی در باشگاه نبوده اما الان این علاقه برای سرمایه گذاری وجود دارد. در این شرایط باید تلاش مربیان تیم‌های پایه هم بیشتر شود و تیم‌های خوبی ببندند. الان تیم بزرگسالان با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند و طبیعی است اگر تیم‌های پایه هم برمبنای این سیستم بازیکن بگیرند و بازی کنند، بازیکنانشان با این روش بیشتر آشنا می‌شوند و من هم هر وقت از آنها بازیکن بگیرم، برای هماهنگ کردنشان راحت‌تر هستم. به هر حال امیدوارم حمایت‌های باشگاه به همین شکل ادامه داشته باشد تا به موفقیت باشگاه و تیم‌های مختلف آن امیدوارتر باشیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.