داچیا داستر ۲۰۲۴ [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

فیس لیفت تازه داچیا برای داستر آماده شده و این هفته در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد. شاسی بلند ارزان قیمت رنو اینک چهره ای قابل قبول‌تر و البته نه ایده آل پیدا کرده و به لطف چراغهای تغییر شکل یافته و جلو پنجره تازه، کمی خشن و قوی‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد.

Dacia Duster facelift

Dacia Duster facelift

جلو پنجره مشبک با دو ردیف کرومی و هواکشهای بزرگ‌تر، میزان بیشتری از هوا را به داخل می‌مکد. چراغهای جلو با کمک لامپهای LED DRLs علاوه بر شمایل اسپرتی، دو برابر نور بیشتری ساتع می‌کنند. استفاده از کروم سخاوتمندانه بوده و تا لوله های اگزوز نیز پیش رفته است. رینگهای تازه ۱۶ اینچی آلیاژی نیز تأثیر مثبتی بر جلوه دیداری این خودرو دارند. با این وجود طراحی خودرو کاملاً وامدار محصولات شاسی بلند شریک رنو یعنی نیسان به نظر می‌رسد. در عین حال نیسان نیز محصول شاسی بلند خود را بر اساس همین خودرو و بنام نیسان ترانو Terrano به بازار خواهد فرستاد.

2014 Dacia Duster Interior

۲۰۲۴ Dacia Duster Interior

موتور چهار سیلندر بنزینی ۱٫۲ لیتری کمی قدرت بیشتری نسبت به سابق تولید می‌کند. این موتور در ارتباط با یک گیربکس شش سرعته دستی نیرو را به چرخهای جلو منتقل می‌کند. حداکثر گشتاور موتور در دور ۱۵۰۰ حاصل می‌شود که برای یک خودروی خارج از جاده مناسب‌تر است. در عین حال مصرف سوخت ۶ لیتر در هر صد کیلومتر نیز از مزایای آن است.

داخل کابین تغییرات عمده ای صورت گرفته و بر اساس نسل تازه لوگان و ساندرو، داشبورد و تجهیزات ارتقا یافته‌اند. یک سیستم سرگرمی مرکزی با پشتیبانی از بلوتوث، پنجره های برقی با کلید لمسی، امکان انتخاب جنس وتریم داخلی از بین چهار گزینه از جمله چرم و صندلیهای تازه از نکات قابل توجه اند. لوازمی نظیر پکیج آتش نشانی، سیستم ضد سرقت، صندلی کودک، زنجیر چرخ، میله های کرومی جانبی و پک آفرود نیز از موارد قابل سفارش می‌باشند. [دانلود ویدئو]

۱۸

شهریور


2014 Dacia Duster facelift


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.