دایی:آقای عسگری! مرام من هزار برابر شماست

۲۹ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: آقای عسگری، مرام من از هزار تا مثل شما بیشتر است، دربارهٔ مرام صحبت نکنید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر راه‌آهن برابر داماش عنوان کرد: فکر می‌کنم نیمه اول مخصوصا در ابتدای بازی کیفیت آنچنانی در دیدار حاکم نبود و هر دو تیم محتاط بازی می کردند اما هر چه گذشت ما مسلط‌ تر بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: در مجموع ۹۰ دقیقه داماش موقعیت آنچنانی روی دروازه ما نداشت و ما در نیمه دوم مسلط‌تر بازی کردیم، در هر دو نیمه ما تیم برتر میدان بودیم و استحقاق برد را داشتیم.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه در ابتدای بازی مجبور شدیم کاسترو را تعویض کنیم و یک تعویض اجباری خود را از دست دادیم. در مجموع سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و بعد از سه بازی توانستیم به گل دست یابیم.

دایی خاطرنشان کرد: بازیکنانم در تمام نقاط زمین به خوبی فعالیت داشتند با اینکه دستمان بسته بود اما بازی خوبی از خود ارائه دادند و خط حمله هم عملکرد خوبی داشت و هر چه داشتند در میدان پیاده کردند. بازیکنانم با گذشت در میدان بازی کردند و عملکرد منطقی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد بحثی که پس از پایان بازی با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری داشت، یادآور شد: متاسفانه همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد، من به بزرگ‌تر خود احترام گذاشتم و ادب را رعایت کردم و به او سلام کردم اما ایشان سرشان را پایین انداختند و رفتند، به کسی بدهکار نیستیم، هر کسی در حیطه کاری خود فعالیت می‌کند ادب حکم می‌کند که سلام کند. ما به بزرگ‌ترهای خود سلام می‌کنیم اما انگار نباید این کار را انجام بدهیم.

دایی در واکنش به اینکه عسگری معتقد بوده جواب داده است، شما چیزی شنیدید؟ گفت: او سرش را پایین انداخت و رفت.

سرمربی راه‌آهن دربارهٔ اینکه آیا عسگری با او خصومت شخصی دارد که جوابش را نمی‌دهد، گفت: سبب این کار را نمی‌دانم، اینکه خصومت شخصی است یا خیر را هم نمی‌دانم او جواب سلام مرا نداد و امروز هم مصاحبه‌ای کرده که مضمون آن این است که دایی مرام ندارد. باید بگویم که مرام من از هزار تا مثل شما بیشتر است، دربارهٔ مرام صحبت نکنید.

وی ادامه داد: من از حق تیم خود دفاع می‌کنم، بی‌احترامی به هیچکس نمی‌کنم فقط از حق تیم خود دفاع می‌کنم.

دایی در مورد اینکه مایلی‌کهن معتقد است بعضی مربیان مدام به داور اعتراض می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعتراض با توهین فرق می‌کند، در تمام دنیا مربیان نسبت به داوری اعتراض می‌کنند. تا زمانی که بی‌احترامی صورت نگرفته باشد و سرمربی جو بازی را عوض نکرده باشد، داور حق ندارد او را اخراج کند، من هم به صحبت دیگران کاری ندارم، راجع به خودم صحبت می‌کنم و تا جایی که باشد از حق تیم خود دفاع خواهم کرد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مقابل دوربین‌ها در پاسخ به این سوال که سرمربی داماش معتقد بوده راه‌آهن بازی جوانمردانه را رعایت نکرده، خاطرنشان کرد: کجای دنیا به این اندازه توپ را خارج می‌زنند؟ ما بیش از حد در این امر افراط می‌کنیم و شورش را درآورده‌ایم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.