دایی:توپ های ما توی گل نرفت/ دولت کمک کند تا بتوانیم خلعتبری را برگردانیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس می گوید سایپایی ها توپ را با دست زدند که می توانست پنالتی باشد اما اگر او حرفی بزند طور دیگری برداشت می گردد.

به گزارش ممتاز؛علی دایی پس از شکست مقابل سایپا و در کنفرانس خبری اش گفت:«شروع بدی داشتیم،در کل در نیمه اول خوب نبودیم و نتوانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم.اما در نیمه دوم و با توجه به تغییراتی که انجام دادیم موقعیت های بسیاری را ایجاد کردیم.»
او این را گفت و ادامه داد:«متاسفم که موقعیت های گل مان را از دست دادیم و نتوانستیم توپ ها را وارد دروازه سایپا کنیم.فکر می کنم سایپایی ها در نیمه دوم فقط به ضد حملات فکر می کردند.من به هیچ عنوان از عملکرد شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم اما در نیمه دوم خوب بودیم.از حالا باید به فکر بازی های آینده باشیم و باید این شکست را فراموش کنیم.»
خبرنگاری از دایی دربارهٔ میزبانی سایپایی ها سوال کرد که او گفت:«‌مشکل خاصی نبود. همه چیز خوب بود و ما به عنوان مهمان از شرایط میزبانی راضی بودیم.»
اما مهمترین بخش صحبت های دایی.آنجا که او دربارهٔ داور بازی حرف زد و گفت:«متاسفانه با صحبت های ما نمی‌شود کاری انجام داد. ما که سر در نیاوردیم. داخل دروازه توپ را با دست زده‌اند که می‌توانست پنالتی باشد، اما ما اگر حرفی بزنیم طور دیگری برداشت می‌شود.»
دایی در پایان در پاسخ به سوالی دربارهٔ خلعتبری گفت: « تمام تلاش ما این است که خلعتبری را برگردانیم. باشگاه پرسپولیس به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. نیاز است که وزارت ورزش و دولت کمک کنند تا بتوانیم خلعتبری را برگردانیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.