دایی:چون با نفت بازی داریم صادقیان را محروم کردند/ هر تصمیم ضرب الاجلی گرفته می‌شود برای پرسپولیس است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی از محرومیت پیام صادقیان عصبانی است.

به گزارش ممتاز؛ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: «مسابقه با نفت حساس‌ترین مسابقه ما تا اینجای فصل خواهد بود. دو سه بازی آینده ما می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. ما با رقبای مستقیم مان مسابقه داریم که بازی با آن‌ها ۶ امتیازی است. نفت هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. در بازی رفت به نفت باختیم اما می‌خواهیم فردا سه امتیاز را بگیریم تا صدرنشین بمانیم.»
او ادامه داد: «پرسپولیس امسال مشکلات بسیاری داشته. به عنوان مثال دیروز مسئولان ورزشگاه درفشی فر نتوانسته بودند برف روی زمین را جمع کنند تا ما خوب تمرین کنیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد خط دفاع و حمله تیمش گفت: «تیم ما بهترین نفرات دفاعی ایران را دارد که سال قبل هم کنار هم بازی کرده‌اند. در موقع حمله هم سعی می‌کنیم همه بازیکنان شریک باشند که این نشان از درک بالای بازیکنان تیم دارد. روزی که سرمربی پرسپولیس شدم به من قول دادند فقط دغدغه فنی داشته باشم اما از ۳-۴ ماه قبل هیچ حمایت مالی نشده‌ایم. امیدوارم در کنار مدیرعامل، اعضای هیات مدیره هم به تیم کمک کنند.»
دایی با انتقاد از وضعیت موجود ادامه داد: «تیمی که متعلق به دولت است باید تکلیفش روشن باشد. اگر تیم خصوصی است که باید آن را به بخش خصوصی بدهند و اگر دولتی است که وزارت ورزش نسبت به آن تعهد دارد. ۹۰ درصد مردم ایران یا استقلال می باشند یا پرسپولیسی. اگر بخواهیم آن‌ها را به سینما ببریم و ۱۰ هزار تومان برایشان خرج کنیم چقدر می‌شود؟ حالا که هر دو تیم در کورس قهرمانی می باشند نباید آن‌ها را تنها بگذارند.»
دایی در مورد محرومان تیمش برای بازی با نفت تهران گفت: «هر تصمیم ضرب الاجلی که گرفته می‌شود برای پرسپولیس است. وقتی محروم نداریم هم برایمان محروم درست می‌کنند. پیام صادقیان را محروم کرده‌اند، ولی من می‌پرسم آیا فقط صادقیان این گونه خطا می‌کرده؟ برای آن برنامه متاسفم که به جای انجام رسالت خبری‌اش، یک جوان که می‌تواند در جام جهانی به ما کمک کند را تخریب می‌کند. نمی‌دانم چرا همیشه اولین تصمیم‌ها برای پرسپولیس است. نفر اول من و بازیکن پرسپولیس محروم می‌شویم. اگر عدالت است باید برای همه باشد و اگر ظلمی می‌شود باید برای همه باشد. کاری که پیام انجام داد طبیعی بود. اگر قرار است صادقیان را محروم کنند باید بسیار‌ها را محروم کنند. صادقیان سریع محروم می‌شود چون ما با نفت بازی داریم. البته این محرومیت انگیزه ما را صد برابر کرده.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.