دایی: آرزوی قلبی ام قهرمانی پرسپولیس است

۱۵اردیبهشت،

علی دایی معتقد است بازی خداحافظی پنج دقیقه ای در شأن مهدوی کیا نبوده و منتفی شدن این مسئله اتفاق خوبی است.

 فارس: سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبا اظهار کرد: متاسفانه یا خوشبختانه بازی فردا در جدول لیگ چندان تاثیری ندارد و نه این دو تیم را آسیایی می کند و نه سبب افتادن یکی از دو تیم خواهد شد. تفکر ما این است که حداکثر امتیازها را در دو بازی باقی مانده به دست بیاوریم و یکی، دو پله در جدول صعود کنیم. صبا تیم خوبی است و بازیکنان جوانی در اختیار دارد. بازی سختی خواهیم داشت اما از آنجا که دو تیم بدون استرس بازی می کنند، این دیدار زیبا خواهد شد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در راه آهن می ماند، گفت: دو سال در راه آهن بودم و در هر دو سال با شرایط نامتعارف و عجیب و غریبی به این تیم آمدم اما امسال شرایط فرق می کند. هم زمان بسیاری داریم که بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم و هم اینکه می توانیم به خوبی خود را برای فصل بعد آماده کنیم. ۴ – ۵ جلسه با مدیران باشگاه داشته ایم اما هنوز قراردادی برای فصل بعد منعقد نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فهرست بازیکنان موردنظر خود را به باشگاه داده است یا خیر، گفت: هنوز قرارداد نبسته ایم که بخواهم برای فصل بعد لیست بدهم. من و کادر فنی تیم می دانیم که چه بازیکنانی را می خواهیم اما چون قراردادی ثبت نشده، نمی توانیم فهرستی بدهیم که بر اساس آن تصمیم گیری شود.

سرمربی راه آهن در ادامه دربارهٔ کیفیت لیگ دوازدهم گفت: فکر می کنم ناهماهنگ ترین و بی برنامه ترین لیگ را در چند سال اخیر داشتیم که آن هم به خاطر بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا بود که هم کیفیت فنی لیگ را پایین آورد و هم به تیم ملی ضربه زد. موافق لیگ ۱۸ تیمی هستم و می گویم لیگ ایران باید با ۱۸ تیم برگزار شود اما اگر تصمیم گرفته اند که سال آینده لیگ ۱۶ تیمی باشد، باید این تصمیم را اجرا کنند و اگر خواستند دوباره از سال بعدش به همان ۱۸ تیم برگردد.

علی دایی دربارهٔ تقدیر از علی پروین در AFC گفت: به پروین و فوتبال ایران به خاطر این موضوع تبریک می گویم. امثال علی پروین در فوتبال ما نادر می باشند. زحمات بسیاری برای فوتبال ما کشیده اند و باید قدرشان را بدانیم. بسیار قشنگ تر می شد اگر خودمان در ایران از این اشخاص تقدیر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردای پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی را چطور پیش بینی می کند، گفت: از آنجا که من هر نظری می دهم، طور دیگری برداشت می گردد، دراین باره صحبت نمی کنم اما امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود و فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دایی در پایان دربارهٔ خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال گفت: شأن و شخصیت مهدوی کیا بسیار بالاتر از این بود که با ۵ دقیقه بازی کردن خداحافظی کند.

در این لحظه خبرنگاران به دایی اطلاع دادند که بازی ۵ دقیقه ای مهدوی کیا برای خداحافظی منتفی شده است که دایی گفت: این موضوع را نمی دانستم. اگر قرار است مهدوی کیا در بازی با هامبورگ خداحافظی کند، بسیار بهتر است و با ۵ دقیقه بازی کردن نمی شد برای او بازی خداحافظی گرفت. خود من در عجب بودم که چطور آقا مهدی قبول کرده بود که این گونه خداحافظی کند. 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.