دایی: تیمی لایق نام پرسپولیس می سازیم/ خدا را شکر فعلا که رویانیان هست!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی در جمع خبرنگاران گفت هنوز به ترکیب اصلی تیمش نرسیده اما تیم خوبی را خواهد ساخت.

به گزارش ممتاز ؛ علی دایی بعد از بازی دوستانه تیمش با استقلال صنعتی روبروی خبرنگاران ایستاد و به سئوال های شان پاسخ داد. او که بیش از یک ماه است تیمش را برای بازی در لیگ سیزدهم تمرین می دهد ، می گوید هنوز به ترکیب ثابتش نرسیده است:« ماغ هنوز به دنبال رسیدن به ترکیب ثابت تیم هستیم. در این بازی در دو نیمه بازی ، دو ترکیب مختلف را استفاده کردیم. تلفیقی از جوانان و با تجربه ترهای تیم. در این مدت بچه های تیم حسابی تلاش کردند و زحمت کشیدند اما سعی می کنیم در فاصله باقی مانده تا لیگ به ترکیب ایده آل مان برسیم.می خواهیم به حدی برسیم که لایق نام پرسپولیس باشیم.»
دایی دربارهٔ دعوای کلامی اخیر میان استقلال و پرسپولیس و این موج پورشه و ماشین های آنچنانی می گوید:«شاید باور نکنید اما صحبت تیم رقیب را در این مدت اصلا نخوانده‌ام. امسال به دنبال این حرف‌ها نیستیم و می‌خواهیم با تمرکز به موفقیت برسیم.»
دایی دربارهٔ این بحث تغییرات مدیریتی هم گفت:« خدا را شکر مدیریت قبلی هنوز سر کار است و امیدوارم به کارش ادامه دهد. ما تیم را تقریبا بسته‌ و با آمادگی کامل می‌خواهیم رقابت‌های لیگ را آغاز کنیم. امسال سالی است که باید به پرسپولیس کمک شود. البته ما تا الان چیزی ندادیم، مدیریت باشگاه بسیار سعی کرده اما همان مسائلی که خودتان می‌دانید سبب شده تا به ما یک ریال هم ندهند. ما تا الان هیچ چیزی از وزارت ورزش به عنوان کمک نگرفته‌ایم و کاری نداریم به چه کسی کمک می‌شود یا نمی‌شود.»
او دربارهٔ دیدار با رئیس جمهور منتخب مردم هم گفت:« این مسئله صحت ندارد. امیدوارم آقای روحانی به فوتبال کشور کمک کند اما با ایشان دیداری نخواهم داشت. مردم ایشان را دوست دارند و امیدوارم در کار شان هم موفق باشند.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.