دایی: دوست و دشمن‌هایم را در این هفته‌ها شناخته‌ام/ یک بازیکن هم به تیم ملی امید نمی‌دهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی از انتقادهای بعضی پیشکسوتان پرسپولیس ناراحت است.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: «فولاد ۵ بازی پشت سر هم است که برنده شده ولی فردا ان‌شاءالله نوار پیروزی‌های این تیم را قطع می‌کنیم. بازیکنان آسیب دیده ما به شرایط عادی برگشته‌اند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند. فردا هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند. ما با برطرف کردن نقاط ضعف تیم، سعی می‌کنیم مقابل فولاد بازی بهتری انجام دهیم.»
دایی در مورد انتقادات بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر باخت به نفت تهران گفت: «من برای تمام پیشکسوتان پرسپولیس احترام قائل هستم. اما فکر می‌کنم بعضی‌ها انتقاد را با جنگ اشتباه گرفته‌اند. آن‌ها صحبت‌های بی‌ارزشی مططرح می‌کنند. هیچ جای دنیا این اتفاقات رخ نمی‌دهد. پیشکسوتانی که پرسپولیس را دوست دارند باید بعد از باخت‌ها پشت تیم باشند وگرنه در شادی همه حضور دارند. آنهایی رفیق می باشند که در باخت‌ها کنار تیم باشند. بعضی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد. ما دوست و دشمن‌هایمان را در این مواقع می‌شناسیم. بعضی‌ها پرسپولیس را فقط با حضور خودشان دوست دارند.»
او ادامه داد: «افرادی آرامش تیم را بر هم می‌زنند که دنبال منافع خودشان می باشند. ما از انتقاد سالم استفاده می‌کنیم اما بعضی حرف‌ها از روی دشمنی است. پیشکسوتان باید به بازیکنان تازه وارد اعتماد به نفس بدهند اما با غرض‌ورزی صحبت می‌کنند و دنبال مسائل دیگری می باشند.»
دایی در مورد لغو شدن اردوی پرتغال تیم ملی گفت: «وقتی برنامه‌ریزی نیست همین می‌شود. الان کریم باقری به خاطر همین اردوی تیم ملی مرخصی گرفت و به سفر رفت اما اردوی تیم ملی لغو شد و حالا باقری در دو بازی مهم ما حضور ندارد. حالا ببینید برنامه ریزی غلط فدراسیون چقدر برنامه تیم‌ها را به هم می‌ریزد. ما می‌خواستیم در این تعطیلات بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنیم اما لغو اردوی تیم ملی نگذاشت. تیم ملی باید قبل از جام جهانی چند بازی دوستانه بزرگ انجام دهد تا بازیکنان در شرایط جام جهانی قرار بگیرند. فدراسیون حتما باید برای تیم ملی اردو برگزار کند. مسئولان فدراسیون باید مسائل مالی را رفع کنند تا اردوهای تیم ملی به خاطر ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار دلار لغو نشود. ایران جزو ثروتمندترین کشورهای دنیاست.»
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا حاضر است ۴ بازیکن پرسپولیسی که به اردوی تیم زیر ۲۲ ساله‌ها دعوت شده‌اند را در اختیار این تیم بگذارد گفت: «شرایط اجازه نمی‌دهد به تیم امید بازیکن بدهیم. منصوریان شرایط را بهتر می‌داند. من چطوری دو سه بازیکن فیکس تیمم را به تیم ملی بدهم؟ خودم چه کار کنم؟ هیچ کجای دنیا این اتفاقات رخ نمی‌دهد. من نه تنها ۴ بازیکن، بلکه یک بازیکن را هم به تیم ملی نمی‌دهم چون به آن‌ها احتیاج دارم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.