دایی : رویانیان برای امتیاز گرفتن هر کاری میکند !

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

آقایان می‌خواهند به هر نحوی شده امتیاز بگیرند تا جایگاه خود را حفظ نمایند و به هر کاری دست می‌زنند. با این کارها فوتبال پاک انجام نمی‌شود. عوامل خارجی در کسب نتیجه بسیار دخیل است.
ممتازنیوز: علی دایی پس از تساوی صفر – صفر راه آهن برابر ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار زیبایی بود. در نیمه اول، دیدار متعادلی را مشاهده نمودیم و در نیمه دوم نیز ما بهتر ظاهر شدیم و کمی بدشانس بودیم. اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: ذوب آهن هم چند موقعیت روی دروازه ما خلق نمود. در مجموع باید به هر دو تیم تبریک بگویم. ذوب آهن می‌تواند در بازی‌های آینده نتیجه خوبی کسب کند.

دایی با اشاره به کسب یک امتیاز در سه بازی اخیر تصریح نمود: امتیازات بدی را از دست دادیم. می‌توانستیم در سه بازی گذشته به برتری دست یابیم اما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم. مشکل ما هم همین موضوع است.

سرمربی راه‌آهن افزود: تلاش می‌کنیم در تعطیلات ضعف‌های خود را از بین ببریم. تیم تا می‌خواهد شکل بگیرد تعطیلات آغاز می‌شود. قصد داریم از این تعطیلات استفاده کنیم. می‌خواهیم در نیم فصل یک مهاجم ششدانگ جذب کنیم تا مشکل گلزنی ما حل شود.

دایی در مورد تفاوت ذوب آهن کربکندی و کاظمی تصریح نمود: به غیر از ۵ بازی ابتدایی فصل ذوب آهن پس از هفته ششم روند رو به رشدی آغاز نمود و روز به روز بهتر شد. اگر دقت نمایید امتیازات بین تیم‌های اول تا آخر جدول بسیار نمی باشد و با چند امتیاز تیم‌ها جابجا می‌شوند. لیگ سختی داریم وبرای رسیدن به جایگاه‌های بالا باید تلاش بسیاری کنیم.

سرمربی راه آهن درباره اینکه تیمش نتوانسته بازی خوبی انجام دهد و دنبال کسب نتیجه تساوی بود، یادآور شد: برای پیروزی به میدان آمده بودیم. بعضی از بازیکنانم آماده نبودند. عباس‌فرد ۱۰ روز تمرین نکرده بود. بعضی هم مثل علی امیری اولین تجربه خود را در لیگ برتر داشتند. با این حال از همه بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: در بخش دفاعی خوب بودیم. اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد هم اکنون این صحبت را نمی‌کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که چنین بازی خوبی انجام دادند.

دایی در مورد تعطیلی لیگ گفت: فردا یک بازی تمرینی برای بازیکنان ذخیره برگزار می‌کنیم. جمعه و شنبه تعطیل هستیم و قصد داریم با برنامه در تعطیلات نقاط ضعف خود را از بین ببریم. تعطیلات پی در پی سبب افت تیم‌ها می‌شود.

سرمربی راه آهن در خصوص اینکه مصاحبه‌های اخیر او و رویانیان حاشیه‌هایی به وجود آورده، گفت: ما در سه بازی اخیر یک امتیاز به دست آوردیم و متاسفانه جو بسیار بدی ایجاد نمودند. آقایان می‌خواهند به هر نحوی شده امتیاز بگیرند تا جایگاه خود را حفظ نمایند و به هر کاری دست می‌زنند. با این کارها فوتبال پاک انجام نمی‌شود. عوامل خارجی در کسب نتیجه بسیار دخیل است.

دایی اضافه نمود: متاسفانه پیش از دیدار ما و پرسپولیس بیانیه می‌دهند و مصاحبه‌های بدی می‌کنند. این جو بد روی تیم ما تاثیر منفی می‌گذارد. این مسائل از روح فوتبال به دور است. بعضی ماندن خود را در نهایت‌گیری می‌دانند و به هر کاری دست می‌زنند تا امتیاز بگیرند. حق ما برد در بازی‌های اخیر بوده یا حداقل اینکه امتیازات بیشتری کسب کنیم.

دایی در مورد اینکه عنوان نموده بود سامان گوران سرباز فراری است اما گوران این موضوع را تکذیب نموده، گفت: هر کسی آزاد است هر صحبت و مصاحبه‌ای کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دایی, رویانیان, علی دایی, پرسپولیس, کنایه دایی به رویانیان, کنایه علی دایی, کنایه علی دایی به رویانیان

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.