دایی: فعلا جواب کریمی را نمی‌دهم

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان برای من سربلندی پرسپولیس و خوشحالی هواداران حرف اول را می‌زند پس به خاطر آرامش تیمم فعلا سکوت می‌کنم.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،، علی دایی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی علی کریمی، در پایان مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: من به پرسپولیس آمده‌ام و کار خودم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و کاری به هیچ‌کس ندارم.

وی افزود: من برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس و خوشحالی دل هوادارانش به این تیم آمدم و به همین سبب در قبال صحبت‌های آقایان فعلا حرفی نمی‌زنم و فقط سکوت می‌کنم تا انشاء‌الله با آرامش تیمم به خواسته خودش برسد. الان برای من بیشتر از همه چیز موفقیت پرسپولیس و تمرکز روی این تیم مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اما بهتر است هر کس دربارهٔ خودش حرف بزند و به مباحث دیگر کاری نداشته باشد. الان هم انشاء‌الله ما به دنبال این هستیم تا با قدرت خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم و با آرامش این کار را خواهیم کرد. من هم جواب صحبت‌های بعضی‌ها را نمی‌دهم چون هدفم موفقیت و آرامش پرسپولیس است تا دل هواداران میلیونی این تیم را با کمک بچه‌ها بتوانم شاد کنم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.