دایی: مثل میلیون‌ها ایرانی برای تیم ملی دعا می‌کنم

۲۷خردادماه،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مثل میلیون‌ها ایرانی برای صعود تیم ملی به جام جهانی دعا می‌کنند، گفت: امیدوارم صعود به جام جهانی هم مانند روز بعد از انتخابات سبب شادی مردم در خیابان‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی پس از تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران دربارهٔ بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و صعود احتمالی به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل اظهار کرد: قطعا حضور تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل به فوتبال ما کمک کرده و می‌تواند فوتبال‌ ما رابه جلو ببرد. من هم مانند میلیون‌ها هوادار ایران دعا می‌کنم که به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: چند روز پیش مردم به خاطر انتخابات ریاست جمهور خوشحال بودند و در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند امیدوارم فردا نیز با برد تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و صعود مستقیم به جام جهانی آنها خوشحال شوند و درخیابان‌ها به شادی بپردازند.

وی در واکنش به اینکه اگرآن پیروزی ۶ بر ۲ ما مقابل کره‌جنوبی رقم نخورده بود، اکنون کُری‌خوانی خاصی برای کره‌ای‌ها نداشتیم، گفت: خیر، من چنین اعتقادی ندارم. فکر می‌کنم این کره‌جنوبی آن تیم قدرتمند قبل نیست و می‌توانیم الان آنها را ببریم همانطور که در تهران این تیم را شکست دادیم و الان با ۱۱ بازیکن قطعا شرایط بهتری خواهیم داشتیم.

دایی در واکنش به اینکه چه پیشنهاد‌ای برای ملی‌پوشان دارید، گفت: ملی‌پوشان باهوش‌تر از آن می باشند که من بخواهم به آنها پیشنهاد‌ای داشته باشم. آنها خودشان می‌دانند که این بازی چقدر حساس است و مطمئنا هرچه در توان دارند را درزمین خواهند گذاشت. آنها همیشه نشان دادند برای تیم ملی کشورشان با غیرت همه کاری انجام می‌دهند.

دایی درپایان دربارهٔ جنگ روانی سرمربی کره‌جنوبی ایران علیه ایران گفت: معتقدم جنگ روانی کره‌ای‌ها بیشتر به ضرر خودشان و به نفع تیم ما شد و به ملی‌پوشان انگیزه بیشتری داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.