دایی: مربی اگر ببازد، آویزانش می کنند / محکم بازی می کنیم که گسترش را ببریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی می گوید پرسپولیس امسال نتیجه خواهد گرفت.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش گفت: «مسابقه سختی داریم. این تیم بازیکنان خوبی دارد. آن ها می آیند که از ما امتیاز بگیرند ولی ما هم به دنبال برد هستیم. ما محکم بازی می کنیم تا به سه امتیاز مسابقه برسیم. ما دفاع خوبی داریم و این نشان می دهد که کل تیم ما در کار دفاعی خوب عمل می کند. ما در این مسابقه فقط به برد فکر می کنیم.»
دایی در مورد انتقادهایی که از کیفیت دربی ۷۷ شده بود هم گفت: «من از انتقادهای سازنده استفاده می کنم. شهرداری تهران یک تابلو در خیابان نصب کرده بود که رویش نوشته شده: اگر انتقاد مثل باران نرم باشد، کمک می کند. من هم انتقاد سالم و خوب را می پذیرم اما مشکل اینجاست که ما فقط انتقاد می کنیم ولی راه حل نمی دهیم. حتما دربی های قبلی چیز دیگری بوده و حالا این طوری شده. من روی تیمم تمرکز می کنم. در ایران دو هفته قبل از دربی در مورد این مسابقه می نویسند اما خارج از ایران از دو روز قبل این کار را می کنند. بازیکن و مربی هم تحت فشا قرار می گیرد و نمی خواهد ببازد. مربی اگر بازنده شود آویزانش می کنند. بعد از باخت به نفت ببینید با ما چه کار کردند. شما مطمئن باشید که ما امسال نتیجه می گیریم. فقط از دوستان خواهش می کنم به ما کمک کنند نه اینکه ما را بکوبند. دربی متوسط برگزار شد ولی فوتبال، نتیجه مساوی هم دارد.»
خبرنگاری از دایی پرسید «آیا جمعه مثل بازی چند سال قبل جام حذفی می گردد که گسترش را پر گل شکست دادید؟» که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: «هواداران انتظار ندارند ما این بازی را پرگل ببریم. گسترش چند سال قبل در لیگ یک بود ولی الان شرایط فرق کرده.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.