دایی: می خواهیم به صدر جدول برسیم/ اختلافات اخیر من و مدیران راه‌آهن تاثیری در بازی فردا ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برابر راه آهن به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه است.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «بی تردید بازی فردا برای هر دو تیم از حساسیت های ویژه ای برخوردار است. ما می خواهیم با پیروزی در این بازی به صدر جدول برسیم و راه آهن هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد.»

او ادامه داد: «این خواسته همه هواداران ماست که به صدر جدول برسیم. ما هم سعی می کنیم در بازی فردا به اولین پیروزی خارج از خانه خود دست پیدا کنیم.»

دایی با بیان اینکه خاطرات خوبی از کار در باشگاه راه آهن دارد، گفت: «من دو سال در این باشگاه زحمت کشیدم و همه عوامل راه آهن از دوستان نزدیک من می باشند. امیدوارم این تیم به غیر از بازی فردا به موفقیت های خوبی برسد. اختلافات اخیر من و آقای رئیسی کیا به خاطر عدم آگاهی ایشان است، به همین خاطر این مسائل به هیچ عنوان در بازی فردا تاثیری نخواهد گذاشت.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه در بازی قبل تیمش در جام حذفی از بازیکنان جوان استفاده کرد گفت: «دیدار قبل فرصت خوبی بود که به جوان تر های تیم فرصت بازی برسد اما من در هم بازی با توجه به شیوه تیم حریف بازیکنانم را انتخاب می کنم.»

علی دایی در پایان در مورد شعار های روز قبل هواداران استقلال علیه خودش و مخالفت امیر قلعه نویی با این شعارها گفت: «قلعه نویی لطف دارد که از همکارانش حمایت می کند اما باید ببینیم که تصمیم کمیته انضباطی دربارهٔ این شعارها چه خواهد بود.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.