دایی همچنان مهاجم می خرد

۲۰خردادماه،

پرسپولیسی ها دیروز با پیام صادقیان، وینگر جوان ذوب آهن به توافق رسیدند. صادقیان بعد از میلاد غریبی، محمد عباس زاده، یونس شاکری و مهدی سیدصالحی پنجمین بازیکنی است که برای خط حمله ۳ نفره تیم دایی خریداری شده است.

پرسپولیسی ها دیروز با پیام صادقیان، وینگر جوان ذوب آهن به توافق رسیدند. صادقیان بعد از میلاد غریبی، محمد عباس زاده، یونس شاکری و مهدی سیدصالحی پنجمین بازیکنی است که برای خط حمله ۳ نفره تیم دایی خریداری شده است. 

پرسپولیسی ها برای فصل بعد با هادی نوروزی و غلامرضا رضایی مهاجمان فصل پیششان هم توافق کرده اند. تلاش برای نگه داشتن انصاری فرد هم ادامه دارد و در صورت جدایی او احتمالا محمدرضا خلعتبری فصل آینده پیراهن سرخ می پوشد. حضور همزمان این بازیکنان در پرسپولیس دایی، از همین حالا ترافیک سنگینی برای خط حمله سرخپوشان به وجود می آورد.

وضعیت پیچیده دفاع و هافبک

بجز دهنوی که بحث های بسیاری دربارهٔ قرارداد او وجوددارد، از ۴ بازیکنی که پرسپولیس تا اینجای کار با آنها قرارداد داخلی بسته ۳ نفر مهاجم می باشند. غریبی، عباس زاده و شاکری در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارند و فقط کفشگری در پست هافبک دفاعی قرارداد بسته است. این در شرایطی است که فعلا بعضی از پست های پرسپولیس بلاتکلیف می باشند. 

در پست دفاع میانی، وضعیت جلال حسینی مبهم شده و خلیل زاده در دو راهی سپاهان و پرسپولیس قرار دارد. در پست هافبک میانی بعد از منتفی شدن دهنوی، فقط حدادی فر گزینه پرسپولیسی هاست که آن هم در حد مذاکره اولیه بوده است.

 اوضاع هافبک بازیساز سرخپوشان از بقیه پست ها شرایط پیچیده تری دارد. علی کریمی لحظه به لحظه از پرسپولیس دورتر می گردد و وضعیت نوری هم مشخص نیست. او مدتی قبل خبر قطعی جدایی اش را اعلام کرد و چند روز بعد گفت با پرسپولیس به توافق رسیده اما در آخرین اظهارنظرش تصمیم قطعی را به آینده موکول کرد.

پایین آوردن میانگین سنی

میانگین سنی ۳ مهاجم تازه پرسپولیس ۲۳ سال است. غریبی ۲۱، شاکری ۲۳ و عباس زاده ۲۵ ساله می باشند. پیام صادقیان گزینه تازه پرسپولیسی ها هم مثل میلاد غریبی هم بازی اش در تیم ملی امید، ۲۱ ساله است. یعقوب کریمی دیگر گزینه مد نظر دایی برای وینگر چپ هم ۲۱ ساله بود. 

مهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری تنها گزینه های بالای ۲۵ سال تیم دایی می باشند. لیگ دهمدایی که از ابتدای فصل سرمربی پرسپولیس بود، فقط فشنگچی و رضایی را به عنوان بازیکن زیر ۲۵ سال به پرسپولیس آورد. 

در آن زمان رحمان احمدی ۲۹ ساله، علیرضا نورمحمدی ۲۸ ساله، مازیار زارع ۲۵ ساله، محمد نوری ۲۷ ساله، وحید هاشمیان ۳۳ ساله و سکوبرت ۳۲ ساله بودند. به نظر می رسد او این فصل روند متفاوتی را پیش گرفته و می خواهد تیمی جوان برای سرخپوشان ببندد. مهرداد کفشگری و میثم حسینی دو خرید دایی در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ هم هر دو ۲۶ ساله می باشند.

روزنامه تماشا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.