دایی و مایلی‌کهن در نشست خبری حاضر نشدند/ فریادشیران: سازمان لیگ به گهر ظلم کرده است

۹ م دیماه ،

hemmat khahi-16-140.jpg

مربی تیم فوتبال گهر دورود معتقد است جرقه‎ای برای بقای این تیم در لیگ برتر زده شده است.

نادر فریادشیران در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، دربارهٔ دیدار گهر با راه‎آهن اظهار کرد: با این‎که بازی سختی برای ۲ تیم است اما فقط برای برد به زمین می‎رویم. با روحیه‎ای که بازیکنان تیم دارند بسیار امیدواریم اولین پیروزی در لیگ برتر را دشت کنیم.

وی ادامه داد: با حمایت تماشاگران که به واقع در دیدار با استقلال نشان دادند نمونه می باشند، به نیم‎فصل دوم بسیار امیدوار هستیم.

فریادشیران دربارهٔ بازیکنان مصدوم و محروم گهر در این بازی هم گفت: محمد پروین را به سبب مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین چند بازیکن تیم هم سرما خورده‎اند و هنوز مشخص نیست که به بازی فردا می‎رسند یا نه.

وی دربارهٔ اختلافات دایی و مایلی‎کهن، گفت: این مسایل در فوتبال ایران طبعیی است و با یک عذرخواهی همه چیز رفع می‎شود. باید تمرکزمان را روی مسایل فنی بگذاریم نه حاشیه‎ای.

مربی گهر با اشاره به تساوی این تیم در دیدار با ملوان، تصریح کرد: طی کردن مسافت ۸۰۰ کیلومتری تا انزلی بعد از دیدار با استقلال، کار را برای ما سخت کرده بود اما با امتیازی که در این دیدار گرفتیم جرقه‎ای برای بقا زده شده است.

فریادشیران در پایان تأکید کرد: سازمان لیگ در حق گهر اجحاف کرده و در دیدار با استقلال به همه ثابت شد که گهر پتانسیل میزبانی را دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.