دایی چند دقیقه به خلعتبری بازی می دهد؟

اسفند ۱۴۰۲

ورزش > لیگ برتر – با رسیدن رضایت نامه بین المللی محمدرضا خلعتبری این سئوال برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس مطرح است که او چند دقیقه در دربی به میدان می رود؟

به گزارش ممتاز ؛ یک شب قبل از دربی سرانجام رضایتنامه بین المللی محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس رسید تا علی دایی بتواند از او مقابل استقلال استفاده کند. خلعتبری که در چند ساله قبل هر بار جلوی استقلال به میدان رفته است ، یکتنه موی دماغ این تیم شده ، این بار هم ادعا کرده ۵ دقیقه برایش کافی است تا به دوست صمیمی اش در استقلال یعنی مهدی رحمتی گل بزند. جمله ای که خنده مدافعان استقلال یعنی حنیف و صادقی را به همراه داشته اما خلعتبری که عادت به کم آوردن ندارد گفته اتفاقا مهدی گلر خوبی است و روی سوتی های این دو برای گل زدن به استقلال حساب کرده است. البته او این حرف را یک شوخی ساده دانسته بود برای چند دوست اما خلعت که کمتر از ۳ روز با پرسپولیس تمرین کرده و با هم تیمی هایش اخت نیست شاید در دربی ناچار به بازی باشد. یعنی اگر دایی نخواهد از غلامرضا رضایی یا میلاد غریبی به جای عالی شاه محروم استفاده کند کسی بهتر از خلعتبری برای این پست نیست.
با این وجود دایی تا قبل از بازی برنامه اش این بوده که خلعتبری را تنها برای دقایق پایانی نگه دارد. مربی پرسپولیس در این دربی یک تغییر دیگر هم در تیمش دارد . او می خواهد باز هم حسین ماهینی را روی نیمکت بنشاند و از خانزاده جوان بازی بگیرد. یاری که مورد علاقه کروش هم هست.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.