دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفتگو با آریا: می خواهند ناجوانمردانه هاشمی را حذف کنند/ توهین به هاشمی تبعات بدی دارد

خبرگزاری آریا-  افرادی که مورد توهین قرار می گیرند، شخصیتهایی هستند که در این انقلاب استخوان خورد کرده اند، بنابراین جوانمردانه نیست آنها با توهین حذف شوند.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا  شعار علیه هاشمی رفسنجانی در مراسم راهپیمایی روز قدس را خارج از اخلاق اسلامی دانست و گفت: برخی برای اینکه در مسائل توفیقی پیدا کنند شروع می کنند دیگران را مورد اهانت و حمله قرار دهند که این رفتارها نه تنها از نظر اسلامی مورد قبول نیست بلکه ناجوانمردانه ترین رفتاری است که کسی می تواند انجام دهد تا بتواند به اهدافش برسد.
این فعال سیاسی تاکید کرد: معمولا اینها افراد بی منطقی هستند و از آنجایی که نمی توانند خودشان را با منطق اثبات کنند بنابراین فکر می کنند با نفی دیگران می توانند پایگاه و شخصیتی برای خودشان ایجاد کنند.
کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: این برخوردها کار مردود و پستی است و کسانی که این کارها را انجام می دهند افراد ضعیف و کوچکی هستند که گهگاهی برای رسیدن به اهدافشان  برخی را به استخدام خود درآورند تا  با توهین دیگران را از راه بدر کنند. البته دستگاه قضایی ما بعضا به این مسائل رسیدگی کرده و با بازداشت برخی از آنها مشخص شده که اینها از سوی بخشی از جامعه ماموریت داشته اند .
وی تصریح کرد:  بنده توصیه می کنم اگر این تخریبها به صورت فرهنگ درآید قطعا در آینده دامنگیر بانیان و عوامل این رفتارها خواهد شد. زیرا اینها فکر می کنند این رفتارها به نفعشان است در حالیکه درنهایت به زیانشان تمام می شود
دبیرکل جامعه اصناف و بازار اظهار داشت: البته بدتر این است که این کار زشت از سوی مسئولین سربزند که در اینصورت قطعا وسعت این تخریب بیشتر خواهد بود و از نظر شرعی نیز دامنگیر افراد خاطی خواهد شد.
وی تاکید کرد: مسئولین ما باید مراقب باشند دچار این اشکال نشوند زیرا متاسفانه این رفتارها را ما از سوی مسئولینمان شاهد هستیم، در حالیکه اگر این رفتارها از سوی افراد پایین جامعه صورت گیرد مردم از آنها توقع ندارند.
کریمی اصفهانی با تاکید بر این مطلب که در توهین به شخصیت ها مصداق مهم نیست ،افزود: وقتی فردی در نظام مقبولیت دارد مورد حمله قرار می گیرد طبیعی است آن اشکال به بخشی از جامعه وارد می شود. در واقع وقتی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبری تعیین شده اند باید توجه کنیم توهین به ایشان تبعات بدی دارد البته شاید خیلی ها این مساله را نمی فهمند یا دانسته این کار را انجام می دهند، در حالیکه باید بدانند آنها با این رفتارها خیانت بزرگی به نظام می کنند.
وی گفت: اگر قرار باشد هرکس را با این رفتارها از میدان بدر کنیم بنده معتقدم خیانت به نظام است زیرا اینها مسئولین و مدیران نظام هستند.
کریمی اصفهانی تاکید کرد: متاسفانه این توهین ها که کار نا پسندی است نسبت به رده های بالای مملکتی شروع شد  آقای هاشمی هم یکی از مسئولین این نظام بوده که کارهای مفیدی انجام داده است در واقع  افرادی که مورد توهین قرار می گیرند، شخصیتهایی هستند که در این انقلاب استخوان خورد کرده اند، بنابراین جوانمردانه نیست آنها با توهین حذف شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.