دبیر نخستین یادواره “قبله تهران” منصوب شد

شنبه ۷ مرداد – ۱۲:۴۲:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

طی حکمی از سوی سرپرست حوزه هنری مرکزری کورش زارعی به عنوان دبیر نخستین یادواره هنری “قبله تهران” منصوب شد
به گزارش خبرگزاری ممتاز، طی حکمی از سوی حجت ا… ناظری سرپرست حوزه هنری مرکزری، کورش زارعی به عنوان دبیر نخستین یادواره  هنری “قبله تهران” منصوب شد.
 در این حکم آمده است: یادواره “قبله تهران” فرصتی برای تمام دست اندرکاران خدوم هنر است تا زمینه ظهور ارزش‌های والای اسلامی و فرهنگ و تمدن غنی ایران عزیز را در آییینه هنر به نمایش بگذارند. ارج نهادن به مفاخر شهرری در سایه پر برکت حضرت عبدالظیم الحسنی همتی بلند و عزمی استوار می‌طلبد. نظر به شایستگی‌های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان نخستین یادواره “قبله تهران” منصوب می‌شوید امید که با برنامه‌ریزی مناسب جنابعالی با بهره‌گیری از توان مادی و معنوی نهادهای هم هدف در شهرری موجبات برگزاری باشکوه این حرکت فرهنگی را مهیا سازد.
نخستین یادواره هنری “قبله تهران” شهریورماه سالجاری در قالب نمایش خیابانی در دو بخش اصلی شامل زندگی نامه و داستان‌های مرتبط با: ۱- “مفاخر متولد و ساکن شهرری” ۲- “مفاخر مدفون در شهرری” و بخش ویژه: “حضرت عبدالعظیم الحسنی” به همت حوزه هنری استان تهران مرکزری برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی www.artehran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲-۳۳۷۴۹۹۹۱ (دبیرخانه جشنواره ) تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۸۱۲۴۲۰۰۱۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.