دبکا: ردیفی از «کاتیوشا»، راکت‌انداز و موشک‌های «فجر ۵» رو به اسرائیل مستقر شده است

فروردین ۱۴۰۳

آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطینی برای حمله به اسرائیل

پایگاه صهیونیستی «دبکا» نوشت: گروه‌های مقاومت فلسطین برای اقدام علیه اسرائیل آماده‌اند و ردیفی از راکت‌‌اندازها و موشک‌های «فجر ۵» شهرهای کلیدی اسرائیل را نشانه رفته است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، پایگاه صهیونیستی «دبکا» به نقل از منابع اطلاعاتی خود نوشته است سوریه و حزب‌الله لبنان کار انتقال محموله‌های راکتی و موشکی به ده‌ها گروه مقاومت فلسطینی را به طور کامل به پایان رسانده‌اند. این راکت‌ها در مرز‌های اسرائیل به لبنان و سوریه و رو به اسرائیل مستقر شده‌اند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر ردیفی از کاتیوشاها، راکت‌اندازها و موشک‌های «گراد» و «فجر ۵» با برد حدود ۷۰ کیلومتر اسرائیل را نشانه رفته است. استقرار همین موشک‌ها است که ارتش اسرائیل را وادار کرده است یک سامانه گنبد آهنین را به نزدیکی قدس اشغالی انتقال دهد. پیش از هم سه سامانه دیگر در شمال فلسطین اشغالی و همچنین اطراف تل‌آویو مستقر شده بود.

دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل گزارش‌هایی دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه این گروه‌ها با بهره‌گیری از تجربیات نمونه‌ای نظیر  حماس، کاملا آماده‌اند تا شهرهای کلیدی اسرائیل را هدف قرار دهند.

به نوشته دبکا، در جبهه جنوبی نیز «حماس» و «جهاد اسلامی» احتمالا در صورت حمله آمریکا به سوریه، وارد عمل می‌شوند، هرچند که ارتش مصر در چند وقت قبل تلاش کرده است راه‌های انتقال منابع به این گروه‌ها را مسدود کند، اما بعید می‌رسد گروه‌های مقاومت در برابر حمله آمریکا، ساکت بمانند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.