دبیرستان علوم معارف اسلامی صدرا درشوش‌ افتتاح شد

به گزارش ایرنا دراین آیین رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تاکنون ده مرکز دبیرستان علوم معارف اسلامی صدرا در استان خوزستان راه اندازی شده است.

حجه لاسلام محمد حسین بلک افزود: در سال تحصیلی جدید۹۲/۹۱ دومرکزدرشهرستان بهبهان ویک مرکزدرشوش راه اندازی شد.

بلک از راه اندازی سه مرکزدیگردرشهرستان ماهشهر، سوسنگرد وهویزه در آینده نزدیک خبرداد.

همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی شوش در خصوص سطح کیفی دبیرستان علوم معارف اسلامی«صدرا» گفت: در این دبیرستان علاوه بر دروس رشته ادبیات و علوم انسانی، دروس تخصصی الهیا ت نیزبه دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

حجه الاسلام علی سپهوندادامه داد: در کنکور سراسری فارغ‌التحصیلان این مدارس زیر گروه مجموعه رشته‌های علوم انسانی قرار می‌گیرند و علاوه بر سئوالاتی که عموم شرکت‌کنندگان داده می‌شود، ۲۰ سؤال نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد که ضریب سه برای آنان خواهد داشت. سپهوندافزود: اکنون در این دبیرستان‌ ۱۵ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند .

وی با بیان اینکه دبیرستان‌ علوم معارف اسلامی «صدرا» وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شوش است و با هماهنگی مدیریت ‌آموزش و پرورش شوش فعالیت می‌کنند، گفت: این مدارس کم‌کم در بین خانواده‌ها جایگاه خود را پیدا می کند واگر دانش‌آموزان درس‌خوان و متدین در دبیرستان‌ «صدرا» شرکت کنند، می‌توانند در رشته‌هایی همچون حقوق، فلسفه و منطق، الهیات ادامه تحصیل دهند. /۷۲۸۰/۶۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.