دبیرکل انجمن صادرکنندگان صنعتی: تولید با امکانات محقق می شود

‘رحمان پورقربان’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزگار نه چندان دور در کشور ما سرمایه گذار و سرمایه دار را زالو خطاب می کردند اما این نامگذاری سبب شد این رویکرد اصلاح شده و سرمایه گذار مورد حمایت قرار گیرد.

پورقربان افزود: اکنون که مقام معظم رهبری این سال را به نام سال تولید ملی مزین فرموده اند انتظار این است که مسئولان اجرایی آن را فقط شعار ندانند بلکه اهتمام در اجرا شدن این پیام داشته باشند.

وی گفت: مسئولان باید امکانات کار برای تولیدکنندگان را فراهم ساخته و واردات مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز را برای تولید تسهیل کنند.

دبیرکل انجمن صادر کنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی ایران از الزامات دیگر به تعاملات بین المللی اشاره کرد و افزود: امکانات حمل و نقل داخلی و بین المللی در سطح عالی و خوب از دیگر الزامات تولید است.

پور قربان گفت: اگر این ضروریات فراهم شود تولید کنندگان ما در منطقه بی نظیر خواهند بود و اهداف سال تولید ملی تحقق خواهد یافت.

این فعال اقتصادی افزود: اکنون تولید کنندگان با مشکل عدیده ای مواجه هستند که باید در سال تولید ملی مشکلات آنها برطرف شود.

وی واریز نشدن ۳۰ درصد سهم یارانه های صنعت، عدم تامین سوخت مورد نیاز و اعمال انواع مالیات ها را از مشکلات مبتلابه صنعت بیان کرد.

تهرام/۹۹۷۷/۱۳۴۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۶۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.