دبیرکل موتلفه: تا اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از هیچ کاندیدا‌یی حمایت نمی‌کنیم

۳۰اردیبهشت،

68-36.jpg

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کفت که این حزب تا اعلام نظر شورای نگهبان دربارهٔ بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظری نخواهد کرد.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: ما امروز در یک موضع‌گیری صریح به دنبال موضع‌گیری‌های سابق اعلام کردیم که حزب موتلفه اسلامی فعلا از اظهارنظر در رابطه با نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری اجتناب خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، هر اظهارنظری راجع به کاندیداها و نامزد‌های احتمالی انتخابات که از طرف بعضی اعضای حزب موتلفه اعلام شود، نظر حزب نیست و نظر شخصی به حساب می‌آید، چراکه حزب موتلفه تا اعلام نظر شورای نگهبان اظهارنظری نمی‌کند.

حبیبی در ارزیابی خود از آرایش سیاسی انتخابات نیز اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نطق‌های نوروزی خود اعلام کردند که سلایق مختلف سیاسی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند؛ بنابراین ما در حال حاضر شاهد تنوع در کاندیدا‌ها با سلایق مختلف هستیم که اعلام حضور کرده‌اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: البته اصل این موضوع که همه ما باید تلاش کنیم حضور مردم در انتخابات گسترده باشد، قابل انکار نیست و همه مسئولان باید آن را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.