دبیر جشنواره جوانه نحوه داوری آثار را تشریح کرد

حمیدرضا افتخاری دبیر جشنواره جوانه رادیو جوان درباره انتخاب جوان برتر در این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: هر کدام از گروه‌های برنامه ساز ما با توجه به تعریفی که دارند یک نفر را به عنوان جوان برتر معرفی خواهند کرد و این کار بر عهده گروه‌های جوان و فرهنگ، جوان و جامعه، جوان و دانش، جوان و ورزش و جوان و اندیشه قرار دارد.

وی به معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره پرداخت و افزود: غلامحسین طالبی مسئول داوری بخش وبلاگ، شهره خوشنویس مسئول داوری بخش نقد، تراب زمانی مسئول داوری بخش مقاله، غلامرضا بحیرایی مسئول داوری بخش متن رادیویی به همراه قطعه موسیقی، شهرام ملازاده مسئول داوری بخش ایده برنامه، سعید معدن کن مسئول داوری بخش آنونس و  یدالله گودرزی نیز مسئول داوری بخش شعر و داستانک هستند.

دبیر جشنواره رادیویی “جوانه” همچنین به نحوه داوری اشاره و اظهار کرد: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم فرمت برنامه‌های ارسالی که بیشترین آثار را نیز در این بخش دریافت کرده‌ایم باید mp3 باشد و برنامه‌هایی که خارج از این فرمت برای ما ارسال شد، مورد داوری قرار نگرفت. همین طور آثار مکتوب نیز از داوری خارج شده و آثاری که از طریق ایمیل بدون فرم مشخصات به دست ما رسیده بود نیز واضح است که داوری نشده‌اند. همچنین اگر اثر موسیقایی در بخش برنامه سازی ارسال شده باشد یا برعکس و مواردی از این دست نیز از گردونه رقابت حذف شده‌اند.

افتخاری با اشاره به ابراز تمایل هنرمندانی چون محمد علیزاده، علیرضا عصار، فریدون آسرایی و مهدی یراحی برای خواندن موسیقی برتر جشنواره، گفت: خوشبختانه جشنواره علاوه بر آثار برنامه سازی در زمینه آثار جانبی هم در جایگاه خوبی در بین افراد شاخته شده قرار دارد. همین طور اثر محسن منوچهری که دوره پیش در بخش موسیقی جشنواره جوانه برگزیده شد امسال به بخش نهایی جشنواره ABU آسیا راه پیدا کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.