دبیر جشنواره فیلم فجر در گذشت آیت الله تهرانی را تسلیت گفت

۱۵م دیماه ،

سینماپرس-گروه سینما/ دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری در گذشت آیت الله مجتبی تهرانی را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا عباسیان؛ دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در پیامی ضمن ابراز تأسف از در گذشت آیت الله تهرانی چنین آورده است: درگذشت این فقیه عالیقدر و استاد اخلاق را که در طول حیات پر خیر و برکتش منشاء خدمات ارزنده فرهنگی و معنوی به جامعه و نظام اسلامی بود تسلیت می گویم.
 
انشاالله با عنایت خداوند متعال، خانواده سینمای ایران هم از برکات معنوی و پیشنهاد های اخلاقی ماندگار این عارف ربانی بهرمند شوند.

یادآور می گردد شیخ مجتبی تهرانی متولد ۱۳۱۶ در تهران بود وی استاد مشهور اخلاق و مرجع تقلید ایرانی و مدرس حوزه‌های علمیهٔ تهران (مانند مدرسه مروی)بود. این عالم ربانی فرزند حاج میرزا عبدالعلی تهرانی و اولین کسی بود که در تهران با وجود حساسیت حکومت پهلوی برای سید مصطفی خمینی مراسم ختم برگزار کرد.
 
این فقید عالیقدر در روز سه شنبه ۱۲ دی ماه در سن ۷۵ سالگی رحلت کرد و آیت الله سید علی خامنه‌ای؛ رهبر عظیم الشأن انقلاب بر پیکر ایشان نماز خواندند. مدفن وی در حرم عبدالعظیم حسنی واقع است.

 انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۷۴۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.