دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌یی معرفی شد

۳۱فروردین۱۳، ایسنا- مراسم تودیع و معارفه دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌یی تهران برگزار شد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی تهران در این جلسه ضمن برشمردن نیازهای دبیرخانه به لزوم بازنگری فرایند فعلی در دبیرخانه اظهار کرد: علاوه بر آنکه دبیرخانه مستقل تهران نیازمند نظم و انضباط و چابکی است، به نظر می‌رسد دبیر سازمان باید وظایف خود را در سه محور تعیین شده درآمدزایی برای سازمان، افزایش سطح تعامل با اعضا و ظرفیت‌سازی و تقویت دبیرخانه ادامه دهد.

داننده در همین رابطه به مذاکرات هیات رییسه با نامزدهای دبیری سازمان اشاره و براین نکته تاکید کرد که تهران نیازمند دبیرخانه متمرکز و دبیری تمام وقت است.

محمد یوسفیان هم ضمن توضیح سوابق صنفی‌اش به تشریح وظایف دبیر نظام صنفی تهران پرداخت؛ او در رابطه با برنامه‌ها و ملزومات دبیرخانه گفت: بدون شک دبیرخانه تهران به عنوان قلب تپنده بزرگترین تشکل مردم نهاد ICT کشور، مسوولیت بزرگی است که به لحاظ تعدد و تجمع اعضا در تهران می‌تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد. معتقدم درشرایط کنونی دبیرتهران موظف به ایجاد یک مهندسی مجدد در دبیرخانه است و در این راه ضروری است که علاوه بر نظر هیات مدیره، آرا تمامی نمایندگان کمیسیون‌های سازمان هم لحاظ شود.

او ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم تاکنون این هم افزایی میان دبیرخانه و کمیسیون‌ها وجود نداشته است و دبیر باید بتواند با اشراف به مسائل صنفی این موضوع را در دستور کاریش قرار دهد؛ مسائلی که می‌تواند به بهبود عملکرد دبیرخانه و تقویت شادابی و روحیه آن منجر شود.»

یوسفیان، دانش آموخته مدیریت فناوری اطلاعات در سطح کارشناسی ارشد است؛ وی حدود ۴۰ سال در حوزه ICT و با تخصص در گرایش نرم‌افزار مشغول به کار بوده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.