دبیر فدراسیون والیبال: یکشنبه با ولاسکو قرارداد دو ساله می‌بندیم

۲۲م دیماه ،

685.jpg

دبیر فدراسیون والیبال از امضای قراردادی دو ساله با ولاسکو در روز یکشنبه خبر داد.

محمود افشار دوست، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: روز قبل جلسه چندین ساعته‌ای را با آقای ولاسکو برگزار کردیم و در آن پیرامون تمام موارد به طور شسته و رفته صحبت و توافقات نهایی انجام شد. پس از آن پیش نویس قرارداد به امضا رسید و ان‌شاءالله روز یکشنبه قرارداد اصلی را پیرو صحبت و توافقات قبلی امضا خواهیم کرد و بدون هیچ مشکلی به همکاری‌مان به مدت دو سال و تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: همچنین در روز دوشنبه نیز ولاسکو برای برگزاری چندین سمینار به ایتالیا سفر خواهد کرد و در مرحله پلی‌آف لیگ برتر به ایران باز می‌گردد. پس از آن وی کارش را با تیم ملی آغاز می‌کند.

افشاردوست با بیان این که برای سال آینده تغییراتی در اساسنامه سازمان لیگ ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به این که خود فدراسیون نیز با بروز بداخلاقی در والیبال به شدت مخالف است، در سال آینده علاوه بر فرهنگ سازی، در اساسنامه سازمان لیگ تغییراتی خواهیم داد و تصمیمات شدیدتری خواهیم گرفت. البته ما این موضوع را دوست نداریم، اما برای کنترل بهتر ممکن است مجبور باشیم ابزارهایمان را قوی‌تر کنیم. البته تاکنون بر اساس گزارش‌ها ، کمیته‌ انضباطی تشکیل شده و هیچ موردی بدون تصمیم باقی نمانده که این تصمیمات تنبیهی بوده، اما فکر می‌کنم نیاز است برای رفع این مشکل همه تیم‌ها و ارگان‌های مربوط به ورزش والیبال نیز کمک کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.