دبیر: قالیباف باید در شهرداری بماند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از ۷۸ درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود ما نیز نماینده مردم هستیم و باید به خواسته مردم پاسخ دهیم.

علیرضا دبیر در گفت‌و‍‌گو با شفاف با بیان اینکه چند گزینه را برای شهرداری تهران بررسی خواهیم کرد، گفت: بدون تعارف مطالبه عمومی مردم این است که محمدباقر قالیباف دوباره شهردار تهران شود و اولویت با دکتر قالیباف است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به نظرسنجی‌های انجام شده در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۸ درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود ما نیز نماینده مردم هستیم و باید به خواسته مردم پاسخ دهیم.

دبیر همچنین به نظرسنجی‌ دیگری که در تهران انجام شده اشاره کرد و گفت: ۹۴ تا ۹۵ درصد مردم آلودگی هوا را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرده و همچنین ترافیک به عنوان مشکل دوم شهر تهران است و همچنین شهروندان خواسته‌اند که میزان فضای سبز بیشتر شود.

وی گفت: به احتمال بسیار محمدباقر قالیباف شهردار تهران خواهد ماند.

علی رضا دبیر با اشاره به انتخاب شهردار تهران تصریح کرد: شورای شهر نباید به نهادی سیاسی تبدیل شود این همان بازی سیاسی است که از مدت‌ها پیش آغاز شده و همه به‌رغم اینکه می‌گویند شورا نباید سیاسی شود اما خودشان بازی سیاسی را اول از همه آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: من از اولین روز ثبت‌نام این موضوع را می‌دیدم. می‌گفتند اشخاص سیاسی نیایند و ثبت‌نام نکنند. تعجب‌آور این بود که چهره‌های سیاسی می‌آمدند و می‌گفتند: اشخاص سیاسی نباید وارد شورا شوند. هیچ‌کس نمی‌گفت شما که خودتان سیاسی میباشید چرا برای ثبت‌نام آمده‌اید؟ بله متاسفانه به سمت سیاسی شدن شورا رفته‌ایم. اما من باز هم می‌گویم که باید به قوی‌ترین مدیر برای اداره شهر رای داد.

وی تاکید کرد: شهردار یک مقام و جایگاه سیاسی – اجرایی است. یعنی شما باید نهایتا یک نفر که در اجرا قوی است را انتخاب کنید و اگر این کار را نکنید مردم منتقد رفتارتان خواهند بود.

دبیر گفت: قوی‌ترین فرد برای اداره پایتخت آقای قالیباف است و او قوی‌ترین است. به هرحال نظر من آقای قالیباف است و این انتخاب را نظرسنجی‌ها هم تایید کرده‌اند. نظرسنجی‌ها نشان داد که اکثر مردم آقای قالیباف را برای این سمت می‌خواهند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.