دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:در اوج تحریم ها نیز می توانیم کشور را به خوبی مدیریت کنیم

به گزارش ایرنا، محسن رضایی افزود: پیروی از اصول و ارزش های نظام و انقلاب لازمه این مدیریت است.

وی بیان کرد: توسعه اقتصادی از دلایل اصلی اقتدار داخلی و خارجی کشور است و برای رسیدن به این منظور مدیریت نقش اساسی ایفا می کند.

رضایی مدیریت را عاملی برای تولید قدرت عنوان کرد و افزود: اقتصاد کشور باید پیشرفت کند تا بتوانیم با اقتدار بیشتری از منافع ملی دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف وجود یک مدیریت انقلابی و حزب اللهی ضروری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران به دنبال ماجراجویی در مذاکرات هسته ای نیست و شرکت کردن ایران برخلاف گفته غربی ها که پیش از این از حاضر نشدن ایران در این مذاکرات خبر می دادند، نشان از حسن نیت ایران در حل مشکلات دارد.

رضایی ادامه داد: ولی متاسفانه برخی کشورها به دنبال کارشکنی و توطئه در این مذاکرات هستند.

وی اظهار کرد: ایران خواهان مذاکراه براساس قواعد و قوانین بین المللی و احترام به حقوق متقابل است.

رضایی به اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع اقتصاد نشان از اهمیت این موضوع و تبیین هدف و ماموریتی برای دولتمردان و مردم است.

رضایی توجه به مسایل اقتصادی را نوعی پاسداری از انقلاب و اسلام عنوان کرد و افزود: توجه به رفاه و معیشت مردم به همراه رفع مشکل بیکاری علاوه بر ایجاد اقتدار بیشتر در داخل کشور، موجب افزایش قدرت نظام در عرصه بین المللی می شود.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم در مذاکرات بین المللی بهتر از منافع ملی خود حمایت کنیم باید با دست پر در عرصه های بین المللی شرکت کنیم.

رضایی پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب را محدود به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی ندانست و گفت: دشمنان کشور نمی خواهند ایران یک کشور پیشرفته و سربلند باشد و باید در تمام مراحل از ارزش های انقلاب پاسداری کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش رهبری در جامعه اسلامی اظهار کرد: انسجام فکری و اجتماعی ثمره وجود ولایت فقیه در راس امور کشور است.

رضایی ادامه داد:بروز امدادهای الهی و ارزش های انقلابی نیز بخشی از برکات وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.ک/۲

۷۲۴۰/۵۸۷ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۰۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.