دختران جوان کرحی طعمه سارقان بودند

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

دختران جوان کرحی طعمه سارقان بودند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان زورگیر که با طعمه قرار دادن دختران جوان و با توسل به زورگیری و شرارت، اموال مردم را به سرقت می بردند، خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان گفت: ساعت هفت صبح ۲۱ مهرماه سال جاری پسر جوانی با مراجعه به کلانتری ۳۹ گلشهر طی شکایتی اعلام کرد که چندی پیش با دختری آشنا شده و پس از چند بار ملاقات با یکدیگر، صبح همان روز در حالیکه با یکدیگر در منطقه گلشهر کرج قرار ملاقات داشتند، دختر مورد علاقه وی با دو نفر مرد جوان به صورت غافلگیرانه وارد خودروی پراید او شده و با تهدید چاقو و قمه پس از اینکه وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، خودرواش را به سرقت می برند.

وی افزود: ماموران پس از شنیدن اظهارات شاکی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه احتمال می رفت سارقان از مجرمان سابقه دار باشند، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و رویت تصاویر موجود دو نفر از آنها مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: با بررسی سوابق متهمان ، مشخص شد که هر دو آنها از اراذل و اوباش منطقه حصارک بوده و در پرونده خود انواع جرایم از جمله زورگیری و شرارت را داشته و چندین بار نیز دستگیر و روانه زندان شده اند.

سرهنگ خیرخواهان اظهارداشت: ماموران در ادامه پیگیریها با انجام کارهای اطلاعاتی پی بردند متهمان با تشکیل باندی وسیع ضمن شرارت و خفت گیری با طعمه قرار دادن دختران و زنان جوان اقدام به سرقت اموال و خودروهای شهروندان می کنند بنابراین تحقیقات گسترده ای برای شناسایی تمامی اعضای باند صورت گرفت و سرانجام مخفیگاه های آنها که در سه مکان متفاوت وجود داشت شناسایی و تحت کنترل ماموران قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی گسترده، ماموران با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان طی سه عملیات جداگانه به صورت غافلگیرانه وارد پاتوق آنها شده و هر هفت نفر عضو این باند را دستگیر کردند.

در بازرسی از محل های متهمان ۱۹ دستگاه تلفن همراه و لپ تاب، چهار قبضه قمه و تبر، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، تعدادی کیف زنانه و مردانه و انواع لوازم و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: این باند از پنج مرد و دو زن تشکیل شده بود و در خفت گیری، زور گیری و سرقت به عنف خودروها و اموال شهروندان به شیوه طعمه گذاشتن زنان و دختران جوان فعالیت داشتند.

سرهنگ خیرخواهان با اشاره به اینکه اعضای این باند به اعمال مجرمانه فراوانی دست زده اند،اظهارداشت: تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند و با معرفی متهمان به مراجع قضایی، پیگیری ها برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 20, 2012 01:05 AM  تعداد مشاهده: ۲۳

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.