“دختران حوا” با صدای حمید عسگری/ جدیدترین اثر سعید سهیلی زاده در شبکه تهران +عکس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“دختران حوا” نیمه آبان ماه سال جاری با صدای حمید عسگری روی آنتن شبکه تهران می رود.

عزیز علیزاده؛ یکی از تهیه کنندگان مجموعه “دختران حو”ا در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلوزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال “دختران حوا” مراحل صداگذاری و موسیقی را طی می کند و نیمه آبان ماه سال جاری روی آنتن شبکه تهران می رود.

وی با اشاره به خلاصه داستان این مجموعه تصریح کرد: “دختران حوا” داستان زنی به نام “ثریا” بوده که در روزهای آخر زندگی اش پرده از راز بزرگی بر می دارد.

علیزاده اظهار داشت: “ثریا” با کمک شیوا مددکار زندان که “یکتاناصر” نقش آن را بر عهده دارد درگیر ماجراهایی می شود که برای مخاطبان جالب توجه خواهد بود.

این تهیه کننده با اشاره به موسیقی این مجموعه، تصریح کرد: تیتراژ ابتدایی و پایانی این سریال با صدای “حمید عسگری”و شعر از “زهرا کلاته” اجرا شده است.

علیزاده با اشاره به لوکیشن های “دختران حوا”، گفت: بیشتر لوکیشن های ما در تهران، شهرک غرب، طرشت و خیابان ولی عصر بوده است.

لازم به ذکر است؛ “حسین سهیلی زاده” کارگردان، “عزیز علیزاده” و “اکبر جناغی” تهیه کنندگان، “سهیل نوروزی” مدیر تصویربرداری،” مهدی آزادی” مدیر صدابرداری، “نازی پرتوزاده” طراح صحنه و لباس، “امیر سلیمانی” دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، “نعمت الله یمینی” مدیر تولید، “شکوفه هاشمیان” عکاس، “محمد قدمی” طراح چهره پردازی، “آتوسا شاه سیاه منشی” صحنه و “یکتا ناصر” در نقش شیوا، “امیرحسین رستمی” در نقش مسعود آزاد، “پوریا پور سرخ “در نقش بهزاد، “گوهر خیر اندیش “در نقش ثریا، “نیما شاهرخ شاهی” و “ایرج راد” از بازیگران دختران حوا هستند.

گفتنی است؛ “دختران حوا” در ۴۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای به زودی تقدیم علاقه مندان به فیلم و سریال شبکه تهران می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.