دختران مهاراجه کاراته باز می شوند +عکس

۴ م دیماه ،

برخی مسئولان آموزش و پرورش هند معتقدند با توجه به چنین حوادثی، لزوم آموزش دفاع شخصی برای زنان و دختران هندی بیش از پیش اهمیت می یابد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، دفاع شخصی برای زنان هندی پس از آن اهمیت یافته است که چند روز پیش، چند مرد هندی به دختری دانشجو در یک اتوبوس حمله کردند و او را مورد آزار قرار دادند. این اتفاق سبب شد شهرهای مختلف هند با موج اعتراضات مردمی روبرو شود.

همین نبود امنیت در هند سبب شده تا بسیاری از زنان و دختران این کشور به یادگیری فنون دفاع شخصی روی آورند و اکنون هزاران نفر از زنان و دختران با ثبت نام در کلاس های آموزشی، دوره های کاراته می بینند تا بتوانند در برابر مقاصد سوء از خود دفاع کنند.

برخی مسئولان آموزش و پرورش هند معتقدند با توجه به چنین حوادثی، لزوم آموزش دفاع شخصی برای زنان و دختران هندی بیش از پیش اهمیت می یابد. با این حال آنان تاکید می کنند اولیای دانش آموزان دختر باید این مطلب را به فرزندان خود تفهیم کنند تا اهتمام بیشتری به یادگیری فنون رزمی داشته باشند.

البته کارشناسان معتقدند تنها راه مقابله با متجاوزان، آموزش دفاع شخصی به دختران نیست بلکه مسئولان باید قوانینی سختگیرانه تصویب کنند تا برخی مردان جرأت تعدی به دختران و زنان نداشته باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.